Sportska fotografija

poruka: 6
|
čitano: 3.753
|
moderatori: DrNasty, XXX-Man, vincimus, pirat
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
Sportska fotografija

Ja sam samo amater sa foticem :D

Uglavnom, idem prekosutra na Sljeme, muski slalom i trebam par savjeta oko fotkanja.

Naravno, burst, otvori blendu bla bla.... nisam sasvim pocetnik, neg je tema malo dublja.

Inace, moj proslogodisnji rad, http://picasaweb.google.com/matija.pozojevic/SnowKingSljeme2009#

Imam na izboru 400D, 450D i mozda jos 500D ako ga uspijem posuditi... Glede suma, 450D je definitivno bolji od 400D

No, sto mislite oko 450D vs. 500D? http://www.dpreview.com/reviews/canoneos500d/page15.asp

http://www.dpreview.com/reviews/canoneos500d/page16.asp

Onak, cini mi se da je 450D ipak mrvu bolji izbor... Jel bolje u potpunosti iskljuciti Noise Reduction na foticu i to rijesiti softwerski na kompu (Noise Ninja il Neat Image).. ili upotrijebiti NR i u foticu i softwerski (po potrebi)?

Citao sam da je u canona klase xxxD dinamika najbolja pri ISO800.. jel onda bolje umjesto na ISO1600 snimati na ISO800 i mozda iz tog razloga podeksponirati fotku (ipak fotkam sport i trebam brzu ekspoziciju), pa ju naknadno posvijetliti naknadnom obradom na kompu? Kako ce se u ovom slucaju ponasati sum na fotki?

Naravno, fotkati RAW i samo RAW

Onak, poprilicno sam opterecen sumom :D Prosle godine je za prve voznje bila jaka magla, pa je bilo potrebno fotoshopirati radi kontrasta na fotki... isto mi je izrodilo poprilican sum

Poruka je uređivana zadnji put pon 4.1.2010 23:22 (hrastro).

0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
Sportska fotografija

Pozdrav Hrastro!

Ako si opterećn šumom onda 500D definitvno nije tvoj izbor, pucaj onda rađe na Nikon D5000 ili još manje šumoviti Pentax K-x.

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
RE: Sportska fotografija
Bara kaže...

Pozdrav Hrastro!

Ako si opterećn šumom onda 500D definitvno nije tvoj izbor, pucaj onda rađe na Nikon D5000 ili još manje šumoviti Pentax K-x.