DSLR aparati

poruka: 18
|
čitano: 5.447
|
moderatori: DrNasty, XXX-Man, vincimus, pirat
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
neaktivan
DSLR aparati

do sada sam se amaterski bavio gotografiranjem i htio bih to prebaciti na viši level. zanimaju me canon aparati. kao pocetniku koji bi model preporucili?

0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
DSLR aparati

Zašto baš Canon? Jel imaš neki poseban razlog? Nemoj samo reć zato jel je najveći svjetski proizvođač SLR-ova jel više nije, ta čast pripada Nikonu.

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
RE: DSLR aparati

preferiram tu marku ali uzimam u obzir sve komentare i preporuke...

17 godina
DSLR aparati

Koliko novaca misliš odvojiti? mislim da bi ti za početak biio izvrstan pentax k200..

q6600, 8800gt, 2gb ram, 500gb hdd, gigabyte p35 ds3.... Da se Facebook server sruši 90% mladih palo bi u tešku depresiju. Ako si u onih 10% koji bi im se smijali stavi ovo u sign.
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
DSLR aparati

Ono gore sam se malo šalio.

Ako baš oćeš Canona, onda bi triba izabrat jedan od 3 nihova entry level aparata na tržištu. Imaš 1000D, 400D i 450D. Ja bi se odlučija za zadnjega jel ima bolju ergonomiju nego prvi, a bolji kit objektiv nego drugi.

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan

hvala na preporuci..idem sada malo prouciti  pa javim :)

17 godina
neaktivan

prouči nikone, canone, sonyje i pentaxe u cijenovnom razredu kojeg si odrediš, provjeri da li je baš canon ono što tražiš. nema smisla biti "vjeran" nekom brendu bez opipljivih razloga - najčešće objektiva. ;)

ea mel tation dignissim theophrastus. inani aperiam inciderint an pri. ut ius nulla quodsi corpora. aliquid vocibus.
17 godina
neaktivan
DSLR aparati

za koje objektive ti mislis da su najkvalitetniji?

0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
DSLR aparati

Zeiss???

Leica???

Vuk dlaku mjenja ali nikada!
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan

misliš koja marka objektiva je najkvalitetnija?