do sada sam se amaterski bavio gotografiranjem i htio bih to prebaciti na viši level. zanimaju me canon aparati. kao pocetniku koji bi model preporucili?
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Zašto baš Canon? Jel imaš neki poseban razlog? Nemoj samo reć zato jel je najveći svjetski proizvođač SLR-ova jel više nije, ta čast pripada Nikonu.
preferiram tu marku ali uzimam u obzir sve komentare i preporuke...
Koliko novaca misliš odvojiti? mislim da bi ti za početak biio izvrstan pentax k200..
Ono gore sam se malo šalio.
Ako baš oćeš Canona, onda bi triba izabrat jedan od 3 nihova entry level aparata na tržištu. Imaš 1000D, 400D i 450D. Ja bi se odlučija za zadnjega jel ima bolju ergonomiju nego prvi, a bolji kit objektiv nego drugi.
hvala na preporuci..idem sada malo prouciti pa javim :)
prouči nikone, canone, sonyje i pentaxe u cijenovnom razredu kojeg si odrediš, provjeri da li je baš canon ono što tražiš. nema smisla biti "vjeran" nekom brendu bez opipljivih razloga - najčešće objektiva. ;)
za koje objektive ti mislis da su najkvalitetniji?
Zeiss???
Leica???
misliš koja marka objektiva je najkvalitetnija?
praktički je svejedno koja je marka, svi veliki proizvođači rade otprilike jednako kvalitetne objektive, razlikuju se samo po rasponu ponude.
kod nezavisnih proizvođača (sigma, tamron, carl zeiss, tokina, cosina, vivitar i slični) kvaliteta zna varirati - od uvijek vrhunskih i skupih manualnih carl zeissa, do plastičnih objektiva non-coated optike nepoznatih marki.
ono kaj sam mislio je da ako imaš već koji bolji objektiv za neki od sustava, onda se više isplati ostati na tom sustavu, nego mijenjati marku.
osobno preferiram brze i prime objektive, zoomovi mi nikad nisu najbolje legli - praktični jesu, to definitivno stoji, ali rijetko koji zoom će me razveseliti kao brzi fiksni objektiv.
Zeiss???
Leica???