Oznake portova su virtualne. Zatvori Arduino. Iskopčaj usb2serial programator. Pokreni Arduino. Pogledaj u zapamti portove koji ti pišu - znaš da ti ESP nije na tim portovima. Spoji usb2serial programator i pogledaj koji novi port ti se pojavio - to je ispravan port.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
E vidis meni se ne pojavi nijedan .. iman i dalje samo ona tri -1 3 i 4 ...
ista stvar kada spajam i odspajam i arduino nano i serial port...
prije sam isto imao problema slicnih tj uno bih bio prisiljen programirati preko com5 ,a nano preko com6 bez obzira gdje bi bili uštekani mrao bih ih ustekati u 5 ili u 6 ... ali ako su virtualni kao sto kazes ne znam u cem je problem ...?
E vidis meni se ne pojavi nijedan .. iman i dalje samo ona tri -1 3 i 4 ...
Onda znači da pokušavaš programirati preko nečeg drugog, a ne preko usb2serial adaptera.
Otvori si Device Manager > Ports (COM & LPT). Kad uštekaš programator trebao bi čuti ding-dong od Windowsa i tu bi ti se trebao pojaviti programator - s nazivom i oznakom porta. Recimo u mom slučaju to je USB Serial Port (COM6).
ista stvar kada spajam i odspajam i arduino nano i serial port...
prije sam isto imao problema slicnih tj uno bih bio prisiljen programirati preko com5 ,a nano preko com6 bez obzira gdje bi bili uštekani mrao bih ih ustekati u 5 ili u 6 ... ali ako su virtualni kao sto kazes ne znam u cem je problem ...?
Portovi ti iz Device Managera moraju nestati kad odspojiš serijski uređaj i pojaviti se kad ga spojiš. Ako ti se to ne događa imaš neke probleme s računalom. Jel ti se pojavi ako ideš na Action > Scan for hardware changes?
da,kada ustekam arduino windovs zapjeva ding dong i među ports-ovima se pojavi serial ch430 i oznaka porta-u mom slucaju com6.
Kada ustekam usb ftdi adapter zacuje se dingdong,stavke u devicemanageru kratko blink-nu(kao ikone na desktopu kad udrem refresh) i to je to u ports-ima se nista ne desi , ali takoder mi se pojavi opcija add new hardware ...
da mozda nije potrebno jos kakvo podesavanje
Taj usb2serial adapter ti ima vaš ftdi čip? Jer bilo je krivotvorenih ftdi čipova, koje su driveri inicijalno ubijali, a poslije ne znam što se dogodilo - možda su jednostavno prestali raditi s njima.
Nabavi si usb2serial adapter baziran na CP2102 ili CH340. Pazi da rade na 3,3V.
A općenito bih ti preporučio da baciš te ESP-01 i da umjesto njih koristiš ESP-12F, jer je riječ o puno boljim pločicama (imaju više memorije, daleko više pinova, mogu se programirati s NodeMCU-vim postavkama i imaju bolju WiFi vezu) - ima za kupiti i adapterske pločice kako bi se mogle koristiti s normalni 2,54mm headerima.
Da ima taj ftdi čip...
Ugl oces rec da je najvjerojatnje neispravan dotični adapter?
Ak bi nabavljao ch340, zašto baš kažeš da bi trebao raditi na 3.3v? Msm ovaj sto ga imam ima opciju biranja između 5 i 3.3 (jer u naruđbi imam par arduino mini 5v).?
Da li ikako mog pomocu una ili nana isprogramirati esp?
Da ima taj ftdi čip...
Ugl oces rec da je najvjerojatnje neispravan dotični adapter?
Da.
Ak bi nabavljao ch340, zašto baš kažeš da bi trebao raditi na 3.3v? Msm ovaj sto ga imam ima opciju biranja između 5 i 3.3 (jer u naruđbi imam par arduino mini 5v).?
Naruči više od jednog usb2serial adaptera (više verzija, s različitim čipovima) - tako, ako ti se ispostavi da ti jedan ne radi kako treba, imaš druge na raspolaganju.
Ne znam dal ima nekih koji imaju samo 3,3V - provjeri ako ima pa si naruči i jedan takav. Zašto? Zato jer neki koji imaju mogućnost biranja između 5V i 3,3V TX pin drže na 5V unatoč tome što si odabrao 3,3V pa riskiraš oštećenje ESP pločice. Znači, kad ti stignu usb2serial adapteri, multimetrom provjeri da ti je TX pin na 3,3V, a ne na 5V. Ako je na 5V to i dalje nije kraj svijeta - napraviš si voltage divider pa njime srušiš napon na 3,3V. Al eto, to je nepotrebna komplikacija.
Da li ikako mog pomocu una ili nana isprogramirati esp?
Nisam siguran. Arduino as ISP programira preko SPI sabirnice, a ESP-01 nema SPI sabirnicu. Također, tu bi onda bilo pitanje bootloadera i drugim stvarčica koje ESP ima - on je malo složeniji od običnih Arduinoa.
Nakon malo cackanja i posuđenih nekoliko serialadaptera uspio sam pronaci odgovarajuci i uploadati kod na esp.
Ali opet problemcici,
Kod je uspjesno uploadan ,ali mi na serial monitoru nema nista,tj ne priakzuje mi potrebne podatke,
Sve sam radio po ovom tutorijalu...
Na kraju sam pokusao spojiti senzor i esp te pokusao s 192.168.1.105 adresom ali nista mi browser ne nalazi ...
Da naravno kod sam prilagodio svom esp 01 , ds wire bus je 2 ...
Takoder i serial monitor sam postavio pravi baud ...
Zna l inetk ou cem bi mogo biti problem?
Stavi si ledicu na TX pin ESP-a da vidiš da li ti ESP uopće išta šalje putem TX pina.
Salje salje,
Rijesio sam problem sa ip scannerom, moja adresa je 192.168.1.4
Sve uredno radi, Hvala na vremenu i trudu
Jel netko mozda isprobao nrf51822?
Cini mi se bolje rjesenje za home automation od ESP-a posto bi BLE trebao trositi dosta manje el. energije
Ne vezano za ovu temu ali mi je dosta pomogao kolega i cekam nesto da mi javi jos pa me zanima sto mu se desilo jer pise da je odjavljen tj profil trajno uklonjen. Sum of all fears
Ne vezano za ovu temu ali mi je dosta pomogao kolega i cekam nesto da mi javi jos pa me zanima sto mu se desilo jer pise da je odjavljen tj profil trajno uklonjen. Sum of all fears
Zatražio je "umirovljenje" korisničkog računa - nisam pitao razlog. A sad hoće li se vratiti ili ne - ne znam.
Da baš, što je bilo? Kolega je uvijek bio pristojan i od pomoći! :(
EDIT:
Možete li mi preporučiti kakav punjač za bateriju 18650? izgubio sam svoj neki kineski jeftini..ima li kakva dobra alternaiva a da nije preskupa..ali,ebay, chipoteka? hvala
Bok ljudi,u vikendici koristim generator Gude GSE4700,eh sad,dok se koristio alat i rasvjeta sve je bilo OK i spajao sam direktno u utičnice,no sad mi treba nekakav stabilizator napona za TV i punjač laptopa,najbolje rješenje mi se čini UPS,no prije nego to spojim htio sam vas pitat...will it work?
Ne bude radilo, jer UPS svejedno drži ulazni napon (iz tvog generatora) na izlazu dok god generator radi.
Ukratko, kad generator radi, UPS ti služi samo kao produžni kabel, jer on u tom režimu samo prosljeđuje ulazni napon na izlaz, i puni bateriju.
Jedino kad nema ulaznog napona pa se UPS prebaci na baterijsko napajanje imaš stabilizirani napon.
Stabilizatori napona su inače spadali u nišu koja je običnim smrtnicima većinom bila nedostupna, neisplativa i nepraktična, barem kaj se tiče stabilizatora velike snage.
Ali, pojava napajanja switching topologija je dovela do ponude jeftinih stabilizatora napona, npr. ovakav.
To je dobro rješenje za tvoj problem.
O snazi neznam ,ali znam da je skoro svaka kuca u mom selu imala stabilizator zbog nemogucnosti rada tv uređaja u ono vrijeme kada je ''struja bila loša'' tak da neznam bas da nije bio dostupan obicnnim smrtnicima??
vjv su ti neki malih snaga kad su se koristili samo za tv
To su bili old school stabilizatori s ferorezonantnim trafom, koji su se oslanjali na rad transformatora u zasićenju.
Preciznost im nije bila baš najbolja (±20%), ulazni napon im je morao biti u poprilično uskim granicama (u odnosu na moderne stabilizatore), efikasnost im je bila katastrofalna ukoliko nisu bili konstantno 100% opterećeni, bili su glomazni i skupi (u odnosu na nazivnu snagu).
Uglavnom, zamisli samo kolikih je dimenzija i cijene transformator snage 1 kVA, i usporedi to s npr. onim stabilizatorom koji sam linkao kolegi, i bit će ti sve jasno.
Kolege,
Moze li akumulator u autu riknuti 'preko noci' skroz da nema niti trunke snage barem drzati digitalni sat u autu upaljen? Pitam jer sam nakon silne avanture i ubacivanja drugog akumulatora u auto, isao vidjeti postoji li kakav power drain vidio da zapravo ne postoji uopce pa me zanima kako je uspio crknuti samo tako. Kud se jos preko dana to desilo dakle auto je stajao 7 sati vani ugasen bez icega ( golf 2 nema niti racunalo ). Aku je super bio, imao je cak na sebi signalnu diodu ( zeleno, crveno, crno -> 100,50, 0 % ) i bila je zelene boje dok nije riknuo pa je crno bilo.
Testirao sam multimetrom u seriju spojen preko - kleme postoji li power drain i skroz sitno je pokazivao. Kada sam prebacio na multimetru na oznaku 200mA ako se ne varam pisalo je 3.4 sto je nista..
Kolege,
Moze li akumulator u autu riknuti 'preko noci' skroz da nema niti trunke snage barem drzati digitalni sat u autu upaljen? Pitam jer sam nakon silne avanture i ubacivanja drugog akumulatora u auto, isao vidjeti postoji li kakav power drain vidio da zapravo ne postoji uopce pa me zanima kako je uspio crknuti samo tako. Kud se jos preko dana to desilo dakle auto je stajao 7 sati vani ugasen bez icega ( golf 2 nema niti racunalo ). Aku je super bio, imao je cak na sebi signalnu diodu ( zeleno, crveno, crno -> 100,50, 0 % ) i bila je zelene boje dok nije riknuo pa je crno bilo.
Testirao sam multimetrom u seriju spojen preko - kleme postoji li power drain i skroz sitno je pokazivao. Kada sam prebacio na multimetru na oznaku 200mA ako se ne varam pisalo je 3.4 sto je nista..
Ako imas kako probaj ga napuniti, mozda su ti vrata ostala malo otvorena ili nesto slicno sto si u meduvremenu kad si promjenio akumulator "popravio".
Mozda je aku jos ok.
Kolege,
Moze li akumulator u autu riknuti 'preko noci' skroz da nema niti trunke snage barem drzati digitalni sat u autu upaljen? Pitam jer sam nakon silne avanture i ubacivanja drugog akumulatora u auto, isao vidjeti postoji li kakav power drain vidio da zapravo ne postoji uopce pa me zanima kako je uspio crknuti samo tako. Kud se jos preko dana to desilo dakle auto je stajao 7 sati vani ugasen bez icega ( golf 2 nema niti racunalo ). Aku je super bio, imao je cak na sebi signalnu diodu ( zeleno, crveno, crno -> 100,50, 0 % ) i bila je zelene boje dok nije riknuo pa je crno bilo.
Testirao sam multimetrom u seriju spojen preko - kleme postoji li power drain i skroz sitno je pokazivao. Kada sam prebacio na multimetru na oznaku 200mA ako se ne varam pisalo je 3.4 sto je nista..
Ako imas kako probaj ga napuniti, mozda su ti vrata ostala malo otvorena ili nesto slicno sto si u meduvremenu kad si promjenio akumulator "popravio".
Mozda je aku jos ok.
Ma nije nista ostalo otvoreno, svijetlo za vrata nemam. A pozicija nije ostala upaljena jer sam par puta prolazio kod auta i isao u ducan pjeske pa nije nista radilo izvana. Ovo mi se prvi put desilo da toliko rikne aku.
1 noc mi se cini prebrzo da akumulator ode od stanja di moze pokrenuti motor do doslovno nule, imas mozda fm transmitter ili nesto slicno u upaljacu?
EDIT:
moguce da je i neka zica labava pa leprsa okolo i zna se nekad spojit na masu.
Koji ti je napon akumulatora?
Moguće je da ode ćelija preko noći...
1 noc mi se cini prebrzo da akumulator ode od stanja di moze pokrenuti motor do doslovno nule, imas mozda fm transmitter ili nesto slicno u upaljacu?
EDIT:
moguce da je i neka zica labava pa leprsa okolo i zna se nekad spojit na masu.
Sto se tice upaljaca na njega sam stavio sastrane prekidac 0/1 jer imam onaj muski dio sto ide u upaljac i zica ide skroz iza do gepeka na printer ( treba mi printer u autu ), prekidac je na 0 uvijek tako da upaljac nema snage uopce. Jedino to sa zicom, ali mi nije jasno sto moze tako brzo aku pojesti jer taj auto nema racunalo niti tako neke kompleksne stvari dakle vulgaris sijalice i tako nesto.
Koji ti je napon akumulatora?
Moguće je da ode ćelija preko noći...
oko 12.7 je bila, znam da sam prije koji tjedan multimetrom mjerio da vidim i gledao sam u tablicu za akumulatore te ispada da je 100% napunjenost ( i super je vrtio kada palim auto ). Jedino sto mi moze na pamet pasti je to sto smo prijatelj i ja spajali dupla duga svijetla preko releja dakle svako svijetlo ima svoj relej, signal je isao sa vanjskog od dugog svijetla, a struja direktno sa + aku. Na glavnu zicu sam stavio osigurac od 20A. E sad jedino da relej popije struju?
Dakle na slici je maska sa duplim farovima. Inace su duga svijetla i kratka u istoj zarulji na vanjskom faru, a mi smo sad osposobili ove unutarnje te 'signal' za duga ukrali sa vanjskog fara tako da se relej upali i upali ove unutarnje farove ( ili ti duplo dugo svijetlo ). Ovo spajanje smo prijatelj i ja napravili prije 2 tjedna i od tada nikakvih problema nije bilo pa mi cudno kako sad. Stavio sam novi akumulator pa cu vidjeti sad s vremenom. Ali ako nekome nesto padne na pamet dobro bi bilo da podijeli
Auto radio nemam.
@Dex.pwn
Evo ti shema. malo sam izmjenia tako da ne moras dodatne izvore koristit. Umjesto jednog otpornika od 300k, koji prakticki neces ni nac, mozes koristit tri u seriji od 100k. Trimer od 10k ti je za finetuning napona. Ako zelis mozes ga potpuno izostavit pa ce ti tocan napon ovisit iskljucivo o preciznosti ovih otpornika od 100k, a nesto i o samoj preciznosti zenerice. ako ti sto nije jasno, slobodno pitaj...
Jes.