Odlučio sam manje novaca potrošii ovo ljeto pa ću otići samo na Havaje
planiram raditi ko budala, kako bi zaradio par kuna za nadogradnju glupog kalkulatora kojeg zovem računalo...
Idem, uzimam nesto vise od 2 tjedna godisnjeg, pocetkom 8mj picim za vodice...u biti kad bolje razmislim bit cu skoro cijeli 8mj na godisnjem. A onda opet drilaj na poslu do zime ^^
skoro svaki dan sam na moru jer živim u puli...
ma kakvi havaji... ^^)
ja sam išao 30. šestog sa frendom u zadar, onda su mi idući tjedan došli starci.. razbolio sam se i vratio u zagreb.....
ali opet idem u pon hahahhahahhahhaha
Pag- Zrce, nema nekih ludih plaza ali je zabava zajamcena
ma kakvi havaji... ^^)
ma kakvi havaji... ^^)
Necu ici na more jer komp ne može u vodu...
. Šala....
Krajem 7 mjeseca idem jedno tjedan dana na Rab...
ja sam išao 30. šestog sa frendom u zadar, onda su mi idući tjedan došli starci.. razbolio sam se i vratio u zagreb.....
ali opet idem u pon hahahhahahhahhaha
Ja sam student i to obnavljac (citaj svaka godina po dva puta) tako da more mogu jedino da sanjam ili da si skinem kakav fini screen saver a ispod stola od kompa stavim kakav lavoric pun vode i zamisljam kako sjedim na rubu plaze i uzivam. . . 
Ja sam student i to obnavljac (citaj svaka godina po dva puta) tako da more mogu jedino da sanjam ili da si skinem kakav fini screen saver a ispod stola od kompa stavim kakav lavoric pun vode i zamisljam kako sjedim na rubu plaze i uzivam. . . 
slažem se!
požuri prije nego nam talijani zagade more ^^)
Ove godine nejdem nikamo na more...
jedino ako skoknem potkraj 8 negdje na Krk
dok malo gužve nestanu
ja kad se vratim 1.8. sa mora opet idem 13.8. na kornate