Samsung T200HD i kako doći do full HD?

poruka: 5
|
čitano: 1.456
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
neaktivan

Imam ovaj monitor i do sada sam koristio onaj standardan priključak(onaj plvi kao i na CRT monitorima),sad sam naišao na internetu na ovoj stranici:http://www.testfreaks.com/monitors/samsung-syncmaster-t200hd/  (full HDTV monitor - The T200HD features a built-in full HD 1080p digital HDTV tuner, so you can watch both TV and enjoy the benefits of high-definition entertainment. ) da ima podršku za full HD.Zanima me kako mogu doći do toga da "iskoristim" taj HD?Da li moram spojiti preko HDMI kabeli ili?Grafička mi je HD4850

p.s.Ispričavam se ako postoji slična tema,ali pogledao sam teme vezane uz ovaj monitor i nisam naišao na ovo pitanje,i totalni sam početnik i slabo se putim u ovo pa zato i pitam.Hvala svima koji pomognu

E8400,EP35 DS3,HD4850 Dual Fansink,Seagate 500GBGb,2x2Gb Kingmax 800MHz,Chieftex 550W

0 0 hvala 0
17 godina
RE: Samsung T200HD i kako doći do full HD?
ridikul kaže...

Imam ovaj monitor i do sada sam koristio onaj standardan priključak(onaj plvi kao i na CRT monitorima),sad sam naišao na internetu na ovoj stranici:http://www.testfreaks.com/monitors/samsung-syncmaster-t200hd/  (full HDTV monitor - The T200HD features a built-in full HD 1080p digital HDTV tuner, so you can watch both TV and enjoy the benefits of high-definition entertainment. ) da ima podršku za full HD.Zanima me kako mogu doći do toga da "iskoristim" taj HD?Da li moram spojiti preko HDMI kabeli ili?Grafička mi je HD4850

p.s.Ispričavam se ako postoji slična tema,ali pogledao sam teme vezane uz ovaj monitor i nisam naišao na ovo pitanje,i totalni sam početnik i slabo se putim u ovo pa zato i pitam.Hvala svima koji pomognu

Spoji ga na komp preko HDMI-ja i instaliraj najnoviju verziju drivera za grafu i to bi trebalo biti to