momci pitanje,dali se na TVZ moze upasti iako polozim samo osnovnu razinu matematike.....u skoli sam prosjecan ucenik(3-ojka)...vidim da se na upisu 40% gleda matematika,pa si razmisljam koliko mi se zapravo isplati uzimati visu razinu za hrv. ili engl.?
e, sad...dobro pitanje...i meni je na popisu tvz. Sve 3 b razine+prosjek srednji za sva četiri razreda mi bude oko 4,0 što znači da sam ipak malo, ali ne puno bolji od tebe :D
briem da cu uzeti A raz matematiku,hrv B i engl. A....malo cu se pomuciti ali mislim da se isplati....
Ako nekom trebaju instrukcije... :D
kaj nudis?:)
kaj nudis?:)
Nudim :D
Okolica Zaprešića, može i Zagreb, al tek za 2 tjedna dok mi frka na faxu prestane :D
Ja sam ti student TVZ-a, prva godina, prva generacija državne mature.
Uzeo sam sve osnovnu razinu + obavezni izborni fizika.
Matematiku sam rasturio dobio sam 5 iz osnovne razine
Engleski sam dobio 5 iz osnovne razine
Hrvatski sam dobio 4 iz osnovne razine
Fiziku sam dobio 3 iz osnovne razine
U srednjoj tehničkoj školi za elektroniku sam imao prosjek ravan 3.0
Upao sam na TVZ informatiku, na računalstvo bih možda upao no to bi bilo teško.
Bio sam 160 na listi od njih 200 i nešt.
Uglavnom negubi nadu kao što sam ja. Mislio sam da propalica poput mene nemre faks upisat sa trojkom iz srednje no eto uspio sam i nisam baš bio lošiji.
Kad vidim kakvih sve punkova ima tu na faksu kod mene još sam i super, čak šijem i neke gimnazijalce.
hvala,necu....ali mi je glavna dvojba matematika(uzeti visu ili nizu razinu)....
Ja sam isto TVZ-ovac (elektrotehnika), pisao sam državnu maturu, napisao sam:
Matku osnovnu 4
engleski osnovnu 5
hrvatski osnovnu 3
fiziku 2
prosjek ocjena mi je bio 3 i upao sam bez problema
informatika me zanima,elektrotehnika bas i ne...ali svejedno fala na potpori..
BTW:
Moram te upozoriti na TVZ.