Preporuka literature

poruka: 6
|
čitano: 3.551
|
moderatori: vincimus, pirat, XXX-Man
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
Preporuka literature

Bok,

Ja bih kupovao priručnike za programiranje u C++ i gledajući na internetu ima "Demsitrificirani C++" i "C++ za apsolutne početnike", koju preporučavate?

(ja sam apsolutni početnik u vezi programiranja...pa tako, neznam ništa u vezi c++)

Prijatelj mi kaže da je C++ težak i da se prije njega počmem baviti Pascalom jer lakše bih savladao C++,  trebam li da njega poslušam ili šta?

Počimam od 0 , pa zato mi preporučite neku literaturu s kojom bi dobro upio C++ znanje i dobro naučio raditi na njemu.

LP
Gildoon

0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
Preporuka literature

Preporučam Demistificirani C++ jer je knjiga jako dobra. Neznam koliko znaš programiranja, ali za početak preporučam tutoriale na netu. I nema potrebe za Pascalom, C++ je jednostavan i ništa kompliciraniji od Pascala. Naravno krajnji rezultat ovisi samo o tvojem trudu koji ulažeš i koliko želiš naučiti.

0 0 hvala 0
17 godina
RE: Preporuka literature
Gildoon kaže...

Bok,

Ja bih kupovao priručnike za programiranje u C++ i gledajući na internetu ima "Demsitrificirani C++" i "C++ za apsolutne početnike", koju preporučavate?

(ja sam apsolutni početnik u vezi programiranja...pa tako, neznam ništa u vezi c++)

Prijatelj mi kaže da je C++ težak i da se prije njega počmem baviti Pascalom jer lakše bih savladao C++,  trebam li da njega poslušam ili šta?

Počimam od 0 , pa zato mi preporučite neku literaturu s kojom bi dobro upio C++ znanje i dobro naučio raditi na njemu.

LP
Gildoon

prvo kreni sa c++ za pocetnike pa onda na knjigu c++ analiza i primjerna pa tek onda na neke strane knjige... demistificirani mozes preskociti...

16 godina
neaktivan
RE: Preporuka literature

Uz Demistificirani C preporučujem ti i C++ za apsolutne početnike.

http://bit.ly/fEJAtE
Poruka je uređivana zadnji put ned 22.1.2012 16:34 (k1c0).
16 godina