Koji televizor kupiti - vodič za odabir izdvojena tema

poruka: 50.867
|
čitano: 29.816.908
|
moderatori: XXX-Man, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
neaktivan
Koji televizor kupiti - vodič za odabir

Budući da ste mi pomogli savjetima oko odabira TV (kupljen Samsung QLED Q6F) ovim putem molim ekipu znalaca za pomoć oko nabavke kvalitetijeg zvuka (kućno kino, soundbar, zvučnici..) za ovaj TV.

Apsolutni sam laik po tom pitanju, želja mi je dobiti kvalitetniji zvuk za TV, a budući da TV ide na zid ideja je uz njega ponajprije iz estetskih razloga uklopiti (ako je to moguće u cjenovnom rangu od cca 2500kn) i visoke samostojeće zvučnike, mada nije isključivi uvjet.

TV od audio izlaza posjeduje HDMI ARC, te optički digitalni izlaz.

Mislio sam na ovako nešto;

https://www.sancta-domenica.hr/kucno-kino-blu-ray-3d-lg-lhb655-1.aspx

https://www.emmezeta.hr/multimedija/audio/zvucnici/63403/sony-htr-t4-51-zvucnici/

Ima li tko zanimljiviji prijedlog, dakle ne mora biti kućno kino s dvd/blu ray opcijom, dovoljni su i sami zvučnici "jednostavne montaže", spoji i sviraj , bez pojačala i sl.stvari..ali bitno mi je da posjeduje bluetooth opciju?

Hvala na prijedlozima. 

0 0 hvala 0
15 godina

Q6FN normalno pusta DTS zvuk. Sad ne znam dal ga konvertira u stereo ili sta, ali zvuci normalno. 

I u specifikacijama na sluzbenoj stranici Samsung pise da ima DTS codec...

~beware the beast, but enjoy the feast he offers~
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
Re: Koji televizor kupiti - vodič za odabir
Wagner kaže...

Da li se može u "normalnom" gledanju tv-a uočiti razlika između RGB i RGBW panela? Svašta sam pročitao, pa ne znam da li imam opravdanu odbojnost prema RGBW poredku piksela, a LG ih trpa u gotovo sve svoje IPS modele. Nekako imam osjećaj kao da LG vara kupce reklamirajući RGBW poredak piksela kao punokrvne 4K panele.