Bodybuilding - od početnika do naprednih izdvojena tema

poruka: 32.117
|
čitano: 8.704.679
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
Rast mišića i visina
Pozdrav, relativno sam novi u ovoj temi, ali pratim jedno vrijeme...

Dakle, od recimo 8. mjeseca 2012. pazim što jedem, krećem se, itd. nastojim živjeti zdravo, imam 18 god.

Želio bih se zahvalit forumašima na nekim savjetima koje sam razradio i iskoristio, uspio sam se spustiti sa 100kg na trenutnih 78 kg.

U međuvreme sam i upisao teretanu prij nekih mjesec dana, koja je nažalost sad zatvorena zbog poplave, ali to ne bi smjelo dugo tako biti.

E, sad ako može pitanje, dobio sam kao početnik u teretani program, za 4 dana tjedno, ali ja obično hodam 3 puta (PON,SRI,PET)

Malo mi je čudno jer program je npr. necu sad tocno nabrajat ali otprilike: 1. DAN - trbusni i noge
2. - biceps i prsa i malo triceps
3. - malo triceps i leđa i ramena

e sad meni to premalo izgleda da tjedno radim svake mišiće jedanput.

Može mi netko preporučit nešto? I još jedno pitanje, ako može, kakve bih vježbe trebao raditi da mogu raditi zgibove, jednostavno sam
preslab da se dignem rukama, ali točno koja sve područja bih trebao imati izražena da bi mogao to raditi.

Hvala svima (ako netko odgovori)
17 godina
Rast mišića i visina
Da bi radio zgibove moras vjezbat zgibove, nema tu filozofije. Najbolje bi ti bilo prov radit sa stolic ili necim gdje ces moc stavit jednu nogu i tako se malo odgurivat, i radis, napravis 5 tih, i onda stanka i opet 5 i tako 4 serije. I svaki dan. Nakon 2-3 tjedna ces vec moc bez stolice napravit 1-2, i onda radis postupno.
14 godina
neaktivan
Re: Rast mišića i visina
mar123 kaže...
xR4Z3R kaže...

Sto kazete na ovakav program?

PON - gornji dio

UTO - noge

SRI - /

CET -gornji dio

PET - noge

SUB - /

NED - /

Vecinom bi radio slozene vjezbe (bench,military,zgibovi...)  tu i tamo neke izolacije,trening bi trajao manje od 45min.