Konfiguracija do 9,500 kn

poruka: 59
|
čitano: 8.395
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
neaktivan
RE: Konfiguracija do 9,500 kn
Bara kaže...
NizZy kaže...
Bara kaže...
wital kaže...

Ja imam i7 920 i jako sam zadovoljan s njemu. I da se jako clockat.

I šta bi sad to tribalo značit šta ga imaš? Ako ćemo tako imam ga i ja.

LOL pa covjek je dao samo svoja iskustva o tom procesoru :O . Bara kakva su tvoja iskustva s tim procesorm?

Pa ne igram sa njim ili igram jako malo, najviše mi služi za malo ozbiljnije stvari tipa CS4 i to jednosatvno nema boljih(ili bar približno dobrih) procesora od Core i7 za LGA 1366.

Korisno za znat,ja takoder koristim CS ali sam jos pocetnik. Hvala!

16 godina
neaktivan

To bi trebalo znacit da opce nije lose igrat na njemu ako moze si kupi komp za 9500kn onda nek ide na i7.

92% tinejđera sluša turbo folk. Ako si ti među onih 8% koji još uvijek slušaju pravu glazbu kopiraj si ovo u potpis
16 godina
neaktivan

ok a jel ja onda mogu stavit ovu maticnu http://www.ve-mil.hr/opis.aspx?prikaziTemplate=0&Sifra=1010774 u ovo kuciste http://www.ve-mil.hr/opis.aspx?prikaziTemplate=0&Sifra=22579

0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
ako cemo tako gledat onda najbolje uzmi phenom 2 955 be. Neodlučan
17 godina

Zašto na mrcinski komp stavljate neke slabije ekrana na kojima će vam grafičke ostati neiskorištene?

Every hole is a goal!
17 godina
neaktivan

Uzmi ti ono sto si slozio, i 500w ce izdrzat, nebrini. 550 bi bilo optimalno, sve vise je previse!

0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan

zasto 20 inchni monitor na takvu konfu, uzmi 22"

i napajanje pojačaj, vx 550 W

Psssssst Zecovi spavaju
Moj PC  
1 0 hvala 0
17 godina
neaktivan

Bilo bi dobro kada kazete neku kritiku,kao na primjer za monitor da date i neki prijedlog za monitor?! Kakav vi preporucujete?

0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
NizZy kaže...