Samsung Galaxy S III - Rasprava

poruka: 12.184
|
čitano: 4.005.157
|
moderatori: XXX-Man, DrNasty
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
Re: Samsung Galaxy S III - Rasprava

4. recovery koji imas je CUSTOM - flashaj taj fajl koji si skinuo i reboot.

Znači uđem u recovery i koji sad fail koji sam skinuo flasham?

Skini http://download.chainfire.eu/supersu taj? to skinem na sd karticu? jedino mi taj korak nije 100 % jasan. Aj molim te još mi probaj nekako ak ti se da to objasnit malo bolje. jbg ja sam ti "laik", nisam majstor ko ti.

14 godina

Bas taj fajl. Njega fleshnes.

ja

1 0 hvala 1
15 godina
neaktivan

Pozdrav, u potrazi sam za nekim custom ROM-om koji je baziran na samsungovom TouchWizu, ali da nije spor i da nema bugova. Probao sam NeatROM lite v5.3 to je onaj sa 4.3 androidom, al je katastrofa. Nekad mu treba i do 5 sekundi da mi se pojavi lockscreen, kada me neko zove samo crn ekran i cuje se isprekidan ringtone, uglavnom uzas. Neznam jesam li ja skinuo neku ne dovrsenu verziju ili je u necem drugom problem. Omega je također spora. Dakle treba mi brz i stabilan TouchWiz baziran ROM.

The future is Fusion - AMD
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan

delete

Poruka je uređivana zadnji put sri 18.12.2013 21:05 (tonček).
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
MaXt0r kaže...

Pozdrav, u potrazi sam za nekim custom ROM-om koji je baziran na samsungovom TouchWizu, ali da nije spor i da nema bugova. Probao sam NeatROM lite v5.3 to je onaj sa 4.3 androidom, al je katastrofa. Nekad mu treba i do 5 sekundi da mi se pojavi lockscreen, kada me neko zove samo crn ekran i cuje se isprekidan ringtone, uglavnom uzas. Neznam jesam li ja skinuo neku ne dovrsenu verziju ili je u necem drugom problem. Omega je također spora. Dakle treba mi brz i stabilan TouchWiz baziran ROM.

To je greska u korisniku. Tj korisnik ne zna namjestiti :). Sporost dolazi takodjer i od bugovite verzije stock roma.