imam jedno pitanje vezano uz gledanje filmova na mp4 uredjaju, naime imam ultra media mp4 od 2giga, uredno sam instalirala convertore koji bi mi omogucili gledanje filmova na uredjaju,ali neprestano me kod pokusaja converta izbacuje,tj salje mi error.uz sve to ne vidim ni sliku kad stisnem play u tom programu vec se samo cuje zvuk,znam da je vjerojatno sve to povezano al s obzirom da sam vise laik nego racunalni znalac stvarno bi mi dobro dosla vasa pomoc.hvala puno
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
A jesi sigurna da su uključeni kodeci?
također bitna je i veličina videa. Moraš prije prilagoditi veličinu videa(na PC-u) na onoliko koliko ekran na tom mp4 playeru može prikazati.
Pogledaj temu "pregledavanje videa na mp4" od 07.03.2009. jer ja imadoh isti problem, pa ga lijepo riješih uz malo truda i stručnjake s ovijega foruma.Ozbiljno, moraš znati koji video-format koristi tvoj mp4, te u njega konvertiraj video.( driver si trebala dobiti uz uređaj i na njemu konverter).I tako bi to trebalo raditi! (Barem je meni uspjelo.)
procitala sam spomenute postove, pokusala sve sto znam al i dalje nece. uglavnom, program za konvertanje sam instalirala sa diska koji sam dobila uz uredjaj, amv converter,sve bi trebalo biti kako treba, skolski sam slijedila upute koje su prilozene uz program samo nigdje nema rijesenja za eventualne probleme,ocito se podrazumijeva da bi sve trebalo ici glatko. sto se tih codeca tice, s obzirom da je disk original pretpostavljam da bi sve trebalo bit instalirano skupa s programom. ne znam vise sta napravit jer vec pomalo sizim, al ocito nema bas nekog jednostavnog rijesenja :(
Hmm....
Jesi pogledala na uputstvu ili negdje da piše na kojoj rezoluciji video podržava? 177x144, 320x240, 640x480?
Recimo ako podržava 320x240 onda moraš taj file prilagodit na tu rezu. Koji model je to točno? Može slika?