Kad se razvila priča o odlasku idem i ja ća vani radit najvjerojatnije ko elektroničar ili automatičar na cruzeru, obavio sam razgovor super je prošao i sad kao čekam službeno.
Ja sam završio automatiku i programiranje nije primarno u toj grani a svugdje di sam se zapošljava a to je trend koji je sve razgranatijida kad dodes da te ispitivaju znas li ovo znas li ono (obično te zaposle jer znaš jednkao ko neko iz firme koji radi 5 god). Neko ko studira NEMA baš vremena za buljit i učit 4-5 programskih jezika (jos ako nisi totalno vješt u programiranje)..
Nije da sam bio očajan student ali neke se stvari tamo ne uce, a ti ako prepoznaš potencijal zaposli me i omogući mi trening da ja steknem znanje i iskustvo u radu.
Prijatelj završio isto što i jate se zaposlio u zagrebu u nekoj firmi ko programer ima 7500 kn plaće ali brate taru ga jedva čeka ić ća odtamo i nije jedini jer dođeš šef ti je uvjeren da ti sve znas sve možeš...
**I da hrvatski privatnici su najgora bagra koja postoji čast iznimkama ali 95% se ponaša ko bagra i želim im da propadnu skupa sa ovim glupim HDZ/SDP uhljebima i glupim političarima...**

a ovi ostali eto vam jedite to kaj vam gurnemo pod nos.Kod nas niko niti neče napravit slično precizno istraživanje, jer se realno kod nas niko niti ne usudi napast ove zvučne firme.Kak ono ide "Hrvate u cikcak vate" to je okvirna procjena Hrvatske situacije, šuti i trpi imaš svoju državu pa kaj ti sad još fali itd.
ali bolje je jest bilo kakve jabuke+obavezno guljenje, nego bilo koji bezvezni pekmez pa i najskuplji=marmelada isto sranje drugo marketinško pakovanje.
, pa ako treba kasnije popij čašu vode i to je to.

Inače ja jedem samo domači češnjak, ako ga ne nađem dobar je i ovaj Kineski kaj se može ništa.Ti da vidiš kolko ja odjednom pojedem češnjaka, pa vjerojatno bi pala u nesvjest od čiste količine češnjova ili smrada.