Što se događa s našim društvom?

poruka: 62.958
|
čitano: 9.321.772
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan

Kad se razvila priča o odlasku idem i ja ća vani radit najvjerojatnije ko elektroničar ili automatičar na cruzeru, obavio sam razgovor super je prošao i sad kao čekam službeno.

Ja sam završio automatiku  i programiranje nije primarno u toj grani a svugdje di sam se zapošljava a to je trend koji je sve razgranatijida kad dodes da te ispitivaju znas li ovo znas li ono (obično te zaposle jer znaš jednkao ko neko iz firme koji radi 5 god). Neko ko studira NEMA baš vremena za buljit i učit 4-5 programskih jezika (jos ako nisi totalno vješt u programiranje)..

Nije da sam bio očajan student ali neke se stvari tamo ne uce, a ti ako prepoznaš potencijal zaposli me i omogući mi trening da ja steknem znanje i iskustvo u radu.

Prijatelj završio isto što i jate se  zaposlio u zagrebu u nekoj firmi ko programer ima 7500 kn plaće ali brate taru ga jedva čeka ić ća odtamo i nije jedini jer dođeš šef ti je uvjeren da ti sve znas sve možeš...

**I da hrvatski privatnici su najgora bagra koja postoji čast iznimkama ali 95% se ponaša ko bagra i želim im da propadnu skupa sa ovim glupim HDZ/SDP uhljebima i glupim političarima...**

12 godina
neaktivan
Re: Što se događa s našim društvom?
ivan dragi kaže...

Pa zar nitko od vas ne vidi problem u tome što se crne vijesti čitaju? Zašto se crne vijesti čitaju? Zašto one generiraju lovu i klikove? Jer smo kreteni koji se očito hrane tuđom mižerijom i patnjom. Sam nek je njemu loše, meni je odmah bolje. Ja sam iz medija zbog toga i izašao. Sve mora bit BOMBA!!! BREJKING NJUZ!! Što više mrtvih, problema, korupcije, pesimizma to bolje. Nemojte ih čitati.

...

Odgovorit ću ti na prvi dio posta identično kako si ti meni odgovorio na drugi.