Što se događa s našim društvom?

poruka: 62.958
|
čitano: 9.060.601
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan

Evo ja sam trenutno student medicine i mogu reci da liječnici imaju malu placu za posao koji rade. U prvom redu tu je osiguranje od odgovornosti , većina liječnika izdvaja velike pare za to. Većina njih ima malu placu u usporedbi sa kolegama u npr. Kanadi i EU. Ja kad završim studij medicine bez obzira koliko dobre ocjene imao moram min godinu dana volontirat , ne mislim na staž koji je ukinut već na volontiranje u bolnici kao liječnik jer svaka specijalizacija koja se raspiše traži iskustvo. A da bi dobio to iskustvo moram dobit posao u nekoj od bolnica koja naravno to nece platit ukoliko nisam na specijalizaciji. Sto se tice placa kad sve to prođem i pocnem sa specijalizacijom moja pocetna placa je negdje oko 8000 HRK i tek onda nakon 5 godina kada postanem spec neke od grana medicine placa ce mi se podignut na 12000 HRK. Ako  budem imao srece i postanem šef nekog odjela placa je oko 15000. Sto se tice npr ravnatelja bolnice oni imaju oko 25000 HRK. Većina liječnika sada dolazi iz bih jer je tamo prosjecna placa lijecnika oko 1900 KM. a u Hrvatskoj su bolji uvjeti. Sa druge strane liječnici iz Hrvatske odlaze u EU i zato imamo manjak liječnika.

17 godina
Re: Što se događa s našim društvom?
zeroname kaže...