Chat tema ljubitelja hardvera zaključana tema

poruka: 24.322
|
čitano: 3.516.784
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
18 godina
odjavljen
Re: Chat tema ljubitelja hardvera
ansha kaže...

Nema tu ni rpg-a, ni strategije, ni simulacije voznje. Upravo so potvrdio moju poantu...

Nema ako si profesionalni gamer poput tebe, ja sam amater, tj. amaterčina i meni ima Tak da PC nije vrijedan ulaganja zbog RPG-a na poteze, jedne te istih strategija koje se ponavljaju zadnjih dvadeset godina (civilizacija, TW i sl.), simulacija za koje ti treba volan ...to da mi netko upadne u kuću i vidi me kak se igram sa volanom umro bi od srama

Ovo su ti kauč simulacija, i RPG naslovi. A stvarno jake AAA ekskluzive izašle do danas i one koje izlaze do kraja godine nismo ni dotakli.

18 godina
odjavljen
Chat tema ljubitelja hardvera

Izašla nova igra, neklokani privjesak rastura

13 godina
XXX kaže... 

Ovo su ti kauč simulacija, i RPG naslovi. A stvarno jake AAA ekskluzive izašle do danas i one koje izlaze do kraja godine nismo ni dotakli.

jebli te jubito linkovi, što sad moram svaki kliknut i gledat da vidim koja je igra

fino nabroji igre slovima da mogu u dvije sekunde vidjeti na što misliš, pa koga zanima lako nađe video

kao kad mi netko jubito link na review, umjesto da na jednoj stranici u dvije sekunde vidim sve rezultate, ja moram gubiti pola sata vremena na nečije laprdanje ili metodom pokušaja i pogreške preskakati po videu ko vjeverica po drvetu

18 godina
odjavljen

Ak te zanima moje mišljenje buš kliknul, svaki video traje po par minuta. Ak te ne zanima ignoriraj, ne kužim kaj sad ti tu dramiš

Ak moraš kliknuti na te reklame da bi saznao o kojim igrama je riječ onda si spavao ispod kamena

16 godina
protjeran

Anandtech-ovci skuzili zasto je u njihovoj recenziji Ryzen oprao 8700K u gamingu...

Razlog je sta su forsali HPET u os-u, sa defaultnim windows postavkama intelu drasticno rastu rezultati u igrama...

13 godina