Uber u Splitu!

poruka: 7
|
čitano: 3.073
|
moderatori: XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
protjeran
Uber u Splitu!

Došao je i taj dan, Uber je došao u Split, grad s najgorim i najskupljim taksistima u državi. Neka.

Link

EDIT: I u Dubrovniku je dostupan!

život je sladoled, liži ga, pazi da ti ne kapne na gaće, ako kapne, ne brini prat će oni deterdžent koji skida sve maće
Poruka je uređivana zadnji put čet 2.6.2016 12:52 (Prince-Artas).
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
Uber u Splitu!

@Prince-Artas vidim da si iz Dalmacije pa da pitam .. Kolika je bila cijena taxi prijevoza ? (znam za ono iz medija kada neki taksista odere nekog tamo nešto … ali to su mediji …)

0 0 hvala 0
17 godina
protjeran
Uber u Splitu!

Prije par godina dok sam bio student start je bio 50kn i uključivao je nešto sitno km. Naravno možeš zaboraviti da će ti izdati račun, licencirani taksisti ga ne izdaju a ostali rade na crno...

život je sladoled, liži ga, pazi da ti ne kapne na gaće, ako kapne, ne brini prat će oni deterdžent koji skida sve maće
Poruka je uređivana zadnji put čet 2.6.2016 14:03 (Prince-Artas).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
Re: Uber u Splitu!
ContoNick kaže...

@Prince-Artas vidim da si iz Dalmacije pa da pitam .. Kolika je bila cijena taxi prijevoza ? (znam za ono iz medija kada neki taksista odere nekog tamo nešto … ali to su mediji …)

Prije 2 tjedna u Splitu 5 osoba u novom kombiju 50kn, što je smiješna cijena (jeftinije od busa, ako se uopce moze uspoređivati usluga). Jednom sam se vozio, tako da imam jedno,ali pozitivno iskustvo.

17 godina
protjeran
Uber u Splitu!

Znam o kojim kombijima govoriš, mislim da se tu radi o prijevozničkim firmama koje operiraju na istim/sličnim rutama kao i Promet (splitski gradski prijevoz), tipa Split-Omiš ili Split-Kaštela. Očito su nanjušili priliku s obzirom na katastrofalno finacijsko i vozno stanje splitskog Prometa.

Poruka je uređivana zadnji put čet 2.6.2016 14:19 (Prince-Artas).