Novi komp,molim pomoc

poruka: 6
|
čitano: 1.021
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
Novi komp,molim pomoc

Eh,posto sam laik za hardware,trebao bih pomoc oko sklapanja novog kompa...

Prvenstveno cu se sluzit njime radi internet pokera,znaci treba mi dosta desktop prostora,pa mi je najveca dilema uzet dva monitora ili jedan nesto veci pa da oko toga slozim konfiguraciju da mi sve to podrzava. Drzim do estetike pa mi se svelo sve na izbor dva SM T220 ili LG W2361V-PF ili jednog SM T240. Sto se tice igrica,povremeno zaigram dotu,ali bih ponekad htio isprobati neki novi naslov. E sad,vise bih htio dva monitora imat,ali me zanima da li bi se moglo sve to uskladit unutar 10k kuna,da sve vrti glatko jer na starom kompu (dual 1.7 proc,1 giga rama) mi se ponekad jako smrzava,ili da uzmem jedan monitor,pa da me izade jeftinije... Htio bih 150+500 gb harda i min 4gb rama. Mis,tastaturu i zvucnike imam.

Pa bih vas molio ako bi mi mogli ponudit obe konfiguracije.

Hvala unaprijed.

0 0 hvala 0
17 godina
RE: Novi komp,molim pomoc

Evo u ovoj temi si pogledaj, preporucio bih ti konfiguraciju do 7000 kn, razlog - imas 1000 - 750 GB prostora (ovisno koju gledas), graficku koja podrzava visemonitorske sustave, Eyefinity. Konfiguracija je spremna za daljnju nadogradnju. Uglavnom najveca razlika je u procesoru, ali s niti jednim neces pogrijesit kojeg god da uzmes. Ostane ti 3 soma za posten monitor

Poruka je uređivana zadnji put sub 17.10.2009 19:10 (Batista).
16 godina
neaktivan
PCnoob kaže...

Eh,posto sam laik za hardware,trebao bih pomoc oko sklapanja novog kompa...