ASUS X59-SR - nadogradnja

poruka: 6
|
čitano: 1.375
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
neaktivan

Notebook ASUS X59SR-AP052C , Intel dual-core T3200 (2.0GHz), 15.4" WXGA, RAM 2GB DDR2, HDD 250GB SATA, ATi Radeon X3470, modem, LAN, WLAN, Vista Home Premium

Procesor: Intel dual-core T3200 (2.0GHz) Zaslon: 15.4" WXGA (1280x800) Radna memorija: 2GB DDR2 Čvrsti disk: 250GB SATA Optički uređaj: DVD+-RW Grafička kartica: ATi Radeon X3470 (256MB) Povezivanje: modem, LAN, WLAN Ostalo: USB2.0x4, ExpressCard, VGA, AudioOut, MicIn, CR, BT, Webcam OS: Vista Home Premium

Ja sam laik u ovom svemu, ali me zanima slijedeće. Dali se može isti laptop nadogradit u smislu povećenja memorije. Onda,  za šta služi wireless kartica npr. Trednet TEW-401 PC PCMIA. Slijedeće, dali se može staviti i TV kartica i koja. I dali mogu staviti GPS. I po Vašem cijenjenom mišljenju šta bi bilo dobro staviti od dodataka na ovaj laptop.

0 0 hvala 0
17 godina
protjeran

RAM memoriju možeš sigurno staviti, a TV karticu mislim da nemožeš.

Intel Celeron D331 2,66Ghz, 2GB DDR2-800Mhz RAM, nVIDIA GeForce 8400GS 256MB, Hitachi 80GB HDD, MBO MSI P4M900M2-L 92% tinejđera sluša turbo folk. Ako si ti među onih 8% koji još uvijek slušaju pravu glazbu kopiraj si ovo u potpis.

0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan

Mozes kupiti usb vanjsku tv karticu,wireless t sluzi za povezivanje na bezicne mreze,ram mozes nadograditi bez problema.

Neznam na kakav tip gps-a mislis?mislis laptop koristiti kao gps uredaj?

onda ti je ispaltivije kupiti obican gps uredaj,nego se muciti s laptopomNamigiva

...Scooter Tuning is not A Crime!!...
Poruka je uređivana zadnji put pon 29.12.2008 18:53 (Lion King).

0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
RE: ASUS X59-SR - nadogradnja

Vidio sam TRENDnet TEW-401PC PCMCIA wireless karticu, za prihvatljivih 200 kn. Zanima me što bih sa njom dobio. E da i vidio sam Web"n"walk stick T-mobilea za 200 kn, i uključenih 100 kn.