Problem s grafičkom karticom - ati radeon hd 3850

poruka: 11
|
čitano: 2.459
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan

Pozdrav svim forumašima,

ovo je moj prvi post na forumu. Imam problem s navedenom grafičkom, PC ju ne registrira. Konfiguracija pod mojPC. Kad uštekam monitor u integriranu grafičku na matičnoj radi normalno. Instaliro sam zadnji driver. Prije no što je došlo do problema sam otvorio kućište i usiso prašinu, možda sam slučajno nešto trknuo pa nije spojeno kako spada. E sad, pošto sam laik kad su u pitanju iznutrice kućišta da utvrdimo - grafička treba biti spojena na matičnu, napajanje i na monitor? Ako je tako, sve bi trebalo biti u redu. Sumnjam da je riknula taman nakon što sam počistio kućište.

Unaprijed hvala na postovima!

♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina

Trebao  biš  ući  u  bios  i  namjestiti  da  ti  primarna  grafička  bude  pci  express,  a  ne  on  board!

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan

Izvadi grafu iz kompa, izvadi bateriju sa matične ploče na minutu, vrati bateriju i grafu nazad (prikopčaj joj napajanje ako treba i dobro ju gurni u slot) i probaj upaliti komp.

Poruka je uređivana zadnji put sri 13.2.2013 18:54 (Mile 74).
Moj PC  
0 0 hvala 1
13 godina
neaktivan

Na biosu je već namješteno na PCI express. Probao sam ovo s baterijom no nije pomoglo, probao sam staviti i drugu, novu bateriju ali i dalje ju ne prepoznaje.

♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan

Jesi grafu vadio van pa ju ponovo vratio nazad? Probaj svoju grafu kod frenda.

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
Re: Problem s grafičkom karticom - ati radeon hd 3
Mile 74 kaže...

Jesam, budem probo kod frenda pa javim.

♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬
13 godina
neaktivan
DancingBear kaže...
Mile 74 kaže...

Jesam, budem probo kod frenda pa javim.

Probao, radi normalno grafička. 

♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬
13 godina
neaktivan