Istražujemo preferencije i mišljenja o studiranju

poruka: 13
|
čitano: 1.838
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Istražujemo preferencije i mišljenja o studiranju ".
17 godina

Prvo pitanje, TKO provodi anketu?

Bilo bi dobro da istaknete da bug provodi anketu jer ovako na prvu izgleda ko nekakva reklama za neku glupost. Na anketi se gore vidi da bug provodi, ali trebalo bi istaknut u clanku.

Linux, Arch Linux.

0 0 hvala 0
16 godina
moderator
Re: Istražujemo preferencije i mišljenja o studira

Piše u nadnaslovu "ispunite naš upitnik"... :) Ali hvala na primjedbi, to ćemo dodatno istaknuti.

Vinko Krištić | BUG Marketing
11 godina

evo ukratko; paralelno sam radio kao programer i studirao informatiku, odnos stecenog znanja u prve 4 godine je bio ovakav; 95% steceno na poslu, 5% na faksu.

jedna stvar je nesto uciti po p.s.-u, a druga stvar je ono sto se dogada u stvarnosti, na terenu, sa hrpom razlicitih korisnika, sa hrpom razlicitog softvera i hardvera koji se iz dana u dan mijenja.. sa zahtjevima i problemima koje ne mozes vjerovati da postoje..

u svijetu informatike je situacija takva da gotovo sve si ucio ti vise ne vrijedi kroz par godina.. donekle ti vrijedi samo logika koji si razvijao tijekom godina.. dakle jednostavno, prilagodavaj se i uci svakodnevno nesto novo, ili trazi drugu struku..

upitno je koliko je danas potrebno studirati nesto u vezi informatike i iskesirati hrpu love.. firme traze ljude koji nesto znaju i koji se brzo prilagode, ne one sa papirima.

i jos nesto, youtube i razno razne tutorijal stranice su me naucile vise nego faks, danas je situacija takva.. gledas predavanja googleovih inzenjera online, sto je aktualnije od "plana i programa" nekog faksa

Moj PC  
6 0 hvala 2
18 godina
neaktivan