Flash-pomoć

poruka: 7
|
čitano: 1.310
|
moderatori: pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
neaktivan
Flash-pomoć

Pozdrav svima!

Evo ove dane sam konačno nabavio flash (nažalost samo mx) i sada ima jedan problem. Inače sam totalni početnik u flashu. Pročitao sam već mnogo tutorijala ali nisam mogao nać kako da mi se na na kraju animacija vrati na prvi frame i krene isponova sama.

Svaka je pomoć dobro došla. Unaprijed hvala!

0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
RE: Flash-pomoć

ako si sve radio kako treba i nisi koristio funkciju stop animacija bi se trebala sama pokrenuti ponovno.

Ali ako nije, nema veze, otidzi na zadnji frame i dodaj mu:

gotoAndPlay(1);

to bi te trebalo vratiti na prvi frame ukoliko je negdi nesto pogresno.

Inace, mislim da bi trebao minimalno skinuti sebi flash 8, govorim ti to zbog ActionScripte2 koja je u njemu fantasticno rjesenja, a bez koje ces tako raditi pravilno s flashom.

Mozes i na CS3 ali kako mi ljudi govore AS3 je pain-in-the-ass, osobno nikad je nisam ni probao jer CS3 ima mogusnot da radi s AS2 pa nju jos uvjek koristim.

Pobrkao sam svoje namjere sa svojim mogućnostima.
17 godina
neaktivan

Ma znam ja da je cs3 ili flash 8 bolji, ali ja sam to skidao sa neta (na crno, naravno), a pošto nemam adsl nego likalni wireless koji je dosta brz, ali mi često zapinje nespretno skidati cs3 ili 8 pošto su puno veći. Naprimjer, ja sam ovog skinuo 70 mb u raru, a onog bi skidao barem oko 150. I sad da mi "zapne" na 130, morao bi isponova. Ne kužim ni ja zašto zapinje, ali tako je.

17 godina
neaktivan

Ispravak netočnog navoda: skidao bih oko 400-500 mb, barem pet partova sa svaki oko 100 mb. Sad razmišljam dal da odem u neki internet cafe i da tamo skinem. Koliko bi mi trebalo na dsl-u?

17 godina
neaktivan

Evo danas sam ubacio ovu naredbu u skriptu, ali mi napiše da naredba nije definirana. Probao sam i u action i u java skripti, ali ne radi. Pomoć!

17 godina
neaktivan