Koji SSD? izdvojena tema

poruka: 11.213
|
čitano: 3.554.483
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
Re: Koji SSD?

Moze samo savjet za jedan SSD. Nudi mi se po povljnoj cijeni ali nigdje da nadem nekakav rewiew na netu.

Radi se o sljedecem : samsung mz7td128hafv-00000

Koliko bi on maksimalno vrijedio? 

hvala

17 godina
Koja je to povoljna cijena?
http://av-gurus.blogspot.com/ | http://www.facebook.com/antivirusna.ekipa | http://www.youtube.com/user/TheDjigibao/videos
15 godina
neaktivan

400 kuna, a mozda ima i garanciju. 

Isplati se ili ici na novi samsung za 619,00 ?

14 godina
junkieee kaže...

400 kuna, a mozda ima i garanciju. 

Isplati se ili ici na novi samsung za 619,00 ?

Za 220 kn s nemoj zezati, to ti je jedan vikend izlazak, kupuj novo s garancijom.

13 godina
protjeran
Koji SSD?

Je dobro ovo sta . Moze pls komentar jer mi je prvi ssd pa sam laik ;) 

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
omomomomoomm kaže...

Nakon nekih mjesec dana koristenja intel ssd 520 od 120gb sam zadovoljan. Laptop mi radi oajetno bolje i brze. Baterija mi na laptopu traje malo duze. Laptop je jos tisi a i cudno mi je da se temp opcenito spustila malo dolje. Sad mi je kad citam vijesti i forume temp od 38-44 stupnja prije mi je bila konstantno oko 48. Sumnjam da je to povezano sa tim ali moguce.

Normalno da ima veze... SSD nema pokretnih dijelova za razliku od HDD-a pa je tisi, niza temperatura, duze traje, trosi manje struje, itd...

Poruka je uređivana zadnji put sri 26.3.2014 19:06 (nix111).
12 godina
Adict kaže...

Je dobro ovo sta . Moze pls komentar jer mi je prvi ssd pa sam laik ;) 

nije lose... Jesi se poigrao s postavkama u windowsima za bolji i brzi rad ssd-a?

13 godina
protjeran
Koji SSD?

Pa nesto sam mjenjao sta sam nasao tu na forumu da je ekipa pisala . 

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
Koji SSD?