Izolacija komponenti o

poruka: 8
|
čitano: 1.913
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
neaktivan
Izolacija komponenti

Poštovanje,

namjeravam napraviti kućište s okvirom od čelika i temperiranog stakla,

pa me zanima kako riješiti eventualno probijanje struje.

Ne želim uzimati iz standardnih kućišta podlogu za matičnu i ostalo te to pričvršćivati

na konstrukciju te staviti stranice od stakla, nego želim sve komponente direktno pričvršćivati

na unutarnju čeličnu konstrukciju.

Pitanje se primarno odnosi na matičnu, znam da svaka ima izolaciju kod "šarafa" no...,

a onda je tu i napajanje, diskovi će biti na gumiranim okvirima ili podlošcima pa smatram

da tu ne bi trebalo biti problema, no kako sam laik glede struje, molio bih savjete.

Zahvaljujem na savjetima,

pozdrav

Poruka je uređivana zadnji put pet 16.1.2015 13:56 (Robert_hr).

0 0 hvala 0
16 godina
Re: Izolacija komponenti

-odstojnici (šarafi) su sve što trebaš, ali problem je kod custom kućišta prava visina za stražnje izlaze.. (neki podesivi vanjski frame za taj dio?).

-napajanje nema veze, direktno na lim.

za ovo gore nebi ni tipkao, više za gumiranje.. guma je izolator, loš vodić topline. Mada se koristi za smanjenje buke, to je za npr HDD zapravo kuhanje, izolator. HDD treba biti u kontaktu (što većem) s kućištem-metalom tj tako prenosi toplinu (kao svaki hladnjak, tijelo diska je hladnjak usporedivo s CPU heatsinkom). Isključivo je zveckanje-buka i to kod jeftikaner kućišta razlog gumenih/plastičnih uložaka, ali za 'pravo' rješenje je metal (i boja može smetati). Razlika u temp HDDa je 5-10c time radi unutar željenih uvijeta, eliminira potrebu za ventilatorima, pa ukupno dobiješ tiši PC, manje žica i problema. Zveckanje treba riješiti pravilnom šasijom, ne 'amortizerom'... problem može biti kako dovoljno precizno napraviti npr box za diskove + optical koji bi estetski morao biti poravnat prema front stranici itd..