Koristim ga :) ali meni je za SMPS bolji LT spice, u njemu trenutno simuliram shemu bucka i podešavam vrijednosti, sutra ću se pozabaviti sa računanjem.
Koristim ga :) ali meni je za SMPS bolji LT spice, u njemu trenutno simuliram shemu bucka i podešavam vrijednosti, sutra ću se pozabaviti sa računanjem.
Decki imam pitanje u vezi auto pojacala. Dakle prilikom ciscenja bunkera su se spojile zice od subwoofera i izgorio je osigurac na pojacalu. Na osiguracu je isalo 25 sto sam pretpostavio da je 25A i onda sam pogledao na pojacalo i pise power fuse 2x20A. Nabavio sam 25Ax2 i prilikom dobivanja struje od akumulatora opet su izgorili ,ali ovaj put zice nisu bile spojene. Cak sam spojio 1x 25 i 1x30 posto nisam imao iste
Moze neki savjet zasto ne radi pojacalo.
Hmm izgleda da je vrisnulo ili napajanje ili izlaz... O kojem se pojačalu radi ?
Hmm izgleda da je vrisnulo ili napajanje ili izlaz... O kojem se pojačalu radi ?
Kenwood Kac 846 koliko ja znam.
Hmm izgleda da je vrisnulo ili napajanje ili izlaz... O kojem se pojačalu radi ?
Kenwood Kac 846 koliko ja znam.
Da li se to događa kada je spojen remote ili je svejedno dali je spojen ?
Koliko si vičan sa multimetrom ? :)
Hmm izgleda da je vrisnulo ili napajanje ili izlaz... O kojem se pojačalu radi ?
Kenwood Kac 846 koliko ja znam.
Da li se to događa kada je spojen remote ili je svejedno dali je spojen ?
Koliko si vičan sa multimetrom ? :)
Ne znam sto bi to trebalo znaciti ali evo da kazem. Dakle pri paljenju auta ili davanju kontakta da dode struja u radio, odmah se cuje pregaranje osiguraca na pojacalu i pojacalo ne radi. Zice od subwoofera naravno nisu spojene zajedno ni u subwoofer. Nazalost nisam, nemam doticni
Hmm izgleda da je vrisnulo ili napajanje ili izlaz... O kojem se pojačalu radi ?
Kenwood Kac 846 koliko ja znam.
Da li se to događa kada je spojen remote ili je svejedno dali je spojen ?
Koliko si vičan sa multimetrom ? :)
Ne znam sto bi to trebalo znaciti ali evo da kazem. Dakle pri paljenju auta ili davanju kontakta da dode struja u radio, odmah se cuje pregaranje osiguraca na pojacalu i pojacalo ne radi. Zice od subwoofera naravno nisu spojene zajedno ni u subwoofer. Nazalost nisam, nemam doticni
Provjeri dal ima di crnih mrlja na tiskanoj plocici od pojacala, to bi moglo otkriti di je tocno kvar.
Kakav otpornik mi treba za 5mm crvenu led-icu koju cu spojit na 12v?
Kakav otpornik mi treba za 5mm crvenu led-icu koju cu spojit na 12v?
560ohm 1/4W.
Ispada skoro 18mA, rađe 1k ili 1k5.
Ispada skoro 18mA, rađe 1k ili 1k5.
Baš sam i ja to htio komentirati. Osobno sam u istoj situaciji stavio 1k - i dalje mi je svijetlila i više nego dovoljno, čak bih rekao i malo previše.
A ako je ultrabright, dovoljno je 4k7. To se obično stavlja u pedale za gitarske efekte di je napajanje 9V, i dalje dosta svjetli.
A ako je ultrabright, dovoljno je 4k7. To se obično stavlja u pedale za gitarske efekte di je napajanje 9V, i dalje dosta svjetli.
Da, ultrabright, iz Croduino seta za početnike. Stavio sam je u onaj on/off "kontroler" za RGB led traku. No, s obzirom da je taj kontroler unutar kuhinjskog elementa, ni nije toliko važna jačina te ledice.
Spominjao sam inače "pločicu s gumbima" - između dva reda gumbi namjeravao sam nagurati pet ledica, vjerojatno žutih i to 3mm. Tu mi je 1k premalo i za spuštanje s 5V jer mi je ometajuće kad radim za kompjuterom (zapravo ako je malo mračnije, iritantna je i svjetlina SMD ledica s Arduino pločica, pogotovo plavih ledica).
Treba provjeriti sve fetove u pojačalu, moguće da su krepali i izlazni tranzistori i mosfeti u napajanju.
Treba provjeriti sve fetove u pojačalu, moguće da su krepali i izlazni tranzistori i mosfeti u napajanju.
Točno, imao sam nedavno baš taj slučaj, na jednoj grani napajanja je otisao IRF540N, doslovno se razletio.
Obicno je lako detektirati kad je u napajanju kvar, barem meni je do sada tako bilo, jer obicno ti elementi izgore/raspadnu se.
LP
Jel netko zna kako otkriti gdje je napajanje (Corsair VX550W) u šlusu. Zamijenio sam već jednom osigurač, ali dva puta je pregorio čim se napajanje upali. Svaki put mi u kući skoći fidovka kad spojim napajanje.
Hvala na odgovorima
Na tom napajanju su ti zveknuli vjerojatno i ulazni grec i tranzistori i popratni elementi, tako dok se njih ne zamjeni i ispita osigurači će veselo pregarati.
FID baca jer nekaj ne štima sa RSO filterom na ulazu napajanja. Provjeriti kondenzatore.
Iskreno, ja tom napajanju nebi više vjerovao nego bi kupio drugo.
Što se pojačala tiče, trebalo bi provjeriti i ispravljače na izlazu napajanja, potrebno i PWM kontroler ispitati
Provjeri dal ima di crnih mrlja na tiskanoj plocici od pojacala, to bi moglo otkriti di je tocno kvar.
Izgleda da je pojacalo riknulo..
Recite mi moze li ovo pojacalo pogoniti ovaj subwoofer? Trebamo uzeti novo pojacalo
Naručio tako preko eBaya paketić od 10 čipova, 8-bitnih NXP-ovih I2C port-extendera, konkretno ovo, nek se nađe. Nikad dosad nisam dobio toliku šarolikost čipova! Evo i slikice u punoj rezoluciji - pokušajte pronaći dva ista! Je li ijedan jedini od njih originalan? Sve proizvedeno u istoj tvornici, s nedosljednim tiskom (na nekima je Philipsov logo čak i horizontalno zgnječen) i različitim paketima (većina ima ravne gornje rubove, ali neki imaju zaobljene, neki nemaju kružna udubljenja, drugi imaju, jedan ima i crtu) ili u više tvornica, od više proizvođača?
Ono što je očito je da su svi proizvedeni prije nego je nastao NXP (izdvojen iz Philipsa u kolovozu 2006.) - tu su 2002., 2004., jedan id 2006., a kako se čini ima i dosta starih čipova - jedan čak iz 1991.
Naručio tako preko eBaya paketić od 10 čipova, 8-bitnih NXP-ovih I2C port-extendera, konkretno ovo, nek se nađe. Nikad dosad nisam dobio toliku šarolikost čipova! Evo i slikice u punoj rezoluciji - pokušajte pronaći dva ista! Je li ijedan jedini od njih originalan? Sve proizvedeno u istoj tvornici, s nedosljednim tiskom (na nekima je Philipsov logo čak i horizontalno zgnječen) i različitim paketima (većina ima ravne gornje rubove, ali neki imaju zaobljene, neki nemaju kružna udubljenja, drugi imaju, jedan ima i crtu) ili u više tvornica, od više proizvođača?
Ono što je očito je da su svi proizvedeni prije nego je nastao NXP (izdvojen iz Philipsa u kolovozu 2006.) - tu su 2002., 2004., jedan id 2006., a kako se čini ima i dosta starih čipova - jedan čak iz 1991.
Ti si se bas navukao na taj I2C...
EDIT: inace ja sam spajao vise arduina na nacin da je jedan glavni i onda preko tx i rx "razgovaraju"
Znam da je gore id I2C, al nisam imao druge ideje, a nisam za I2C jos saznao
A šta ćeš... Kad je zakon sučelje (ako ti nije presudna brzina, naravno), a od SPI-a imam traume. Doduše, uzrok tome nije sam SPI, nego oni grozni Nokijini 5110 LCD ekrančići s 8 pinova stavljeni na SPI kontroler, s kojima sam se igrao kad još skoro ništa nisam znao o Arduinu i elektronici.
Znam da je gore id I2C, al nisam imao druge ideje, a nisam za I2C jos saznao
Još nisam imao potrebe povezivati dva Arduina, a kad budem imao obavezno ide I2C. Ta klasična serijska TX/RX veza se čini kao najgore rješenje, odnosno ima smisla koristiti samo ako nemaš izbora.
Znam da je gore id I2C, al nisam imao druge ideje, a nisam za I2C jos saznao
Još nisam imao potrebe povezivati dva Arduina, a kad budem imao obavezno ide I2C. Ta klasična serijska TX/RX veza se čini kao najgore rješenje, odnosno ima smisla koristiti samo ako nemaš izbora.
Mogu potvrditi da je uzasna
Pokušavam odlemiti jedan 5-pinski konektor uz pomoć trake za odlemljivanje, ali nikako ne ide. Lemilica je 30 wattna bez regulacije sa špičastim vrhom i prislonim traku na spoj i lemilicu na traku i ne odlemljuje. Jel to do preslabe lemilice ili ja nešto krivo radim?
Pokušavam odlemiti jedan 5-pinski konektor uz pomoć trake za odlemljivanje, ali nikako ne ide. Lemilica je 30 wattna bez regulacije sa špičastim vrhom i prislonim traku na spoj i lemilicu na traku i ne odlemljuje. Jel to do preslabe lemilice ili ja nešto krivo radim?
Za to ti služi pumpa za lem, a ne traka.
Pokušavam odlemiti jedan 5-pinski konektor uz pomoć trake za odlemljivanje, ali nikako ne ide. Lemilica je 30 wattna bez regulacije sa špičastim vrhom i prislonim traku na spoj i lemilicu na traku i ne odlemljuje. Jel to do preslabe lemilice ili ja nešto krivo radim?
Za to ti služi pumpa za lem, a ne traka.
Zašto ne traka? Mislio sam da je traka za male spojeve, a pumpa za velike.
Inače, srednji pin uspijem odlemiti s trakom, a ova 4 rubna što su od postolja ne. Ti rubni spojevi su bili brušeni jer ih prije toga nikako nije htjelo rastaliti. Sad ih samo s lemilicom mogu rastaliti, ali se njihov lem ne prima za traku. Riječ je o kutnom SMA konektoru.
Lem ide kroz rupu, a traka ga usima samo sa površine.
Znači:
1. Dodaš još malo lema.
2. Otopiš ga i usisaš s pumpom.
3. zagriješ nožice koje se još drže i izvučeš konektor.
4. Počistiš zaostali lem sa trakom.
Ak ga misliš baciti slobodno možeš nekako presječi nožice i izvaditi ih pojedinačno. (ok, nemžeš u ovom slučaju)
Pokušavam odlemiti jedan 5-pinski konektor uz pomoć trake za odlemljivanje, ali nikako ne ide. Lemilica je 30 wattna bez regulacije sa špičastim vrhom i prislonim traku na spoj i lemilicu na traku i ne odlemljuje.
Niš čudnoga. Špičastiji vrh znači manju površinu za prijenos topline, manja snaga lemilice znači manju količinu topline za prenesti. I nije svejedno što lemiš ili odlemljuješ - za veću masu koja je u spoju s onim što odlemljuješ trebat će ti deblji vrh i/ili jača lemilica.
Inače i ja imam 30W štapnu lemilicu - kad su na njoj bili tanki vrhovi, bila je prilično anemična. Sad s masivnijim vrlom jako lijepo tali i bezolovni lem s kojim se s tankim vrhovima malo mučila. Dakle, ako već ne za ovu primjenu, za buduće primjene nabavi si veće vrhove. Sad zapravo na toj imam veliki vrh, a na drugoj lemilici s regulacijom mali, ali onaj u obliku dlijeta (običnog šarafcigera), koju obično koristim za finije stvari. One šiljaste vrhove više ne koristim.
Na ostalo ti je ROFLOLMAO odgovorio - ključna stvar je staviti na ono što odlemljuješ malo svježeg lema (ako treba stavi malo i na vrh lemilice radi boljeg prijenosa topline) i koristi pumpu.
A šta ćeš... Kad je zakon sučelje (ako ti nije presudna brzina, naravno), a od SPI-a imam traume. Doduše, uzrok tome nije sam SPI, nego oni grozni Nokijini 5110 LCD ekrančići s 8 pinova stavljeni na SPI kontroler, s kojima sam se igrao kad još skoro ništa nisam znao o Arduinu i elektronici.
Možeš obrazložiti po čemu je zakon? Relativno sam svjež što se tiče elektronike i nisam ga koristio puno, a sad si me zainteresirao
A šta ćeš... Kad je zakon sučelje (ako ti nije presudna brzina, naravno), a od SPI-a imam traume. Doduše, uzrok tome nije sam SPI, nego oni grozni Nokijini 5110 LCD ekrančići s 8 pinova stavljeni na SPI kontroler, s kojima sam se igrao kad još skoro ništa nisam znao o Arduinu i elektronici.
Možeš obrazložiti po čemu je zakon? Relativno sam svjež što se tiče elektronike i nisam ga koristio puno, a sad si me zainteresirao
Dobra stvar je sto je sinkrono, i samim time se je lako koristiti s njim, u pravilu mozes spojit kolko god oces uredaja samo na ta 2 pina spojit i upravljanje kao i programiranje je prejednostavno
- kod asinkronog imas pocetni bit, zavrsni bit, ovo-ono, tu kad dobije puls(na SCL) cita(SDA) i to je to, nema mudrosti neke pretjerane, a i sto se tice brzine, cisto pa pristojna je, nema arduino ni neku pretjeranu moc da bi mu trebala veca brzina, takoder jako tesko da se zblesira za razliku od asinkronog.
- samo 2 pina treba, to je kod spajanja na neke LCD-e dobro, vecina koristi po 5-6 pinova, neznam sad tocno, ja mislim da 6 kod HD44870.
Pozdrav! Zanima me dali je moguce RC prijemniku i odasiljacu koji rade na 27Mhz povecati domet.. Sad je max 5m moze li se napraviti neznam promjenom tranzistora.. da moze negdje. 10-15m..