Wipe Free Space posao po zlu

poruka: 10
|
čitano: 3.219
|
moderatori: pirat, XXX-Man
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan

Prije jedno 2 godine kad sam bio laik sto se tice pc-a , u ccleaneru sam nasao opciju wipe free space , nisam imao pojma sta je pa sam iz radoznalosti pokrenuo akciju da vidim sta je , kako sam vidio da mi se smanjuje prostor diska ja sam prekinuo to i tako mi je ostalo.. i hajd pomirio sam se ja s tim jer mi tad nije trebalo ..

sad bi mi trebao taj prostor pa me zanima da li postoji nacin da to vratim osim da s nekim drugim programom uradim wipe-anje ispocetka i kompletno .. na forumima od piriforma sam procitao da se napravi neki fajl valjda i ako ga nadjes da ga mozes obrisati i vrati ti se prostor.sad ne znam da li je to tako,jesam li dobro skuzio , uglavnom eto ..

edit: Koliko bi trajalo da se wipe-a 40gb free space-a , u slucaju da mi to bude jedina opcija

Poruka je uređivana zadnji put sub 19.1.2013 0:36 (Deep).
Moj PC  
0 0 hvala 0
18 godina
neaktivan
Re: Wipe Free Space posao po zlu
Deep kaže...

Prije jedno 2 godine kad sam bio laik sto se tice pc-a , u ccleaneru sam nasao opciju wipe free space , nisam imao pojma sta je pa sam iz radoznalosti pokrenuo akciju da vidim sta je , kako sam vidio da mi se smanjuje prostor diska ja sam prekinuo to i tako mi je ostalo.. i hajd pomirio sam se ja s tim jer mi tad nije trebalo ..

sad bi mi trebao taj prostor pa me zanima da li postoji nacin da to vratim osim da s nekim drugim programom uradim wipe-anje ispocetka i kompletno .. na forumima od piriforma sam procitao da se napravi neki fajl valjda i ako ga nadjes da ga mozes obrisati i vrati ti se prostor.sad ne znam da li je to tako,jesam li dobro skuzio , uglavnom eto ..

edit: Koliko bi trajalo da se wipe-a 40gb free space-a , u slucaju da mi to bude jedina opcija

Vajpanje 40GB slobodnog prostora bi trajao oko 20 min.