Molim vas ako bi mogli pojasnit sve što trebam napravit za prijelaz na Windows 7, trenutno imam Windows XP?
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Za pocetak nabaviti DVD 7mice:D
Provjeriti da li ti komp ispunjava uvijete, formatirat disk, ako zelis i instalirat WIN7:D to ti je osnovno.
Molim vas ako bi mogli pojasnit sve što trebam napravit za prijelaz na Windows 7, trenutno imam Windows XP?
Razmotri kakav hardver imaš i isplati li ti se.
Microsoft ima alat kojim možeš ispitati jel ti računalo dovoljno hardverski podržano za prijelaz.
Alat ti se zove Windows 7 Upgrade Advisor.
Eto probaj početi s tim, ako želiš.
Pozdrav.
U narednih nekoliko dana idem kupiti Windows 7.
Ja sam u ovom početnik tako da mi treba malo bolje pojasnit formatiranje i instalaciju.
U narednih nekoliko dana idem kupiti Windows 7.
Ja sam u ovom početnik tako da mi treba malo bolje pojasnit formatiranje i instalaciju.
rađe onda daj serviseru nek ti to složi
Ma ja znam inače instalirat XP. Jel velika razlika u instalaciji?
Možda samo da pojasnite formatiranje.
Provjerio sam dali se može na moj kompjuter instalirat Windows 7 i dobio sam zeleno svijetlo.
Ma ja znam inače instalirat XP. Jel velika razlika u instalaciji?
Možda samo da pojasnite formatiranje.
Čak je i lakše od Windowsa XP, no prije nego poslušaš savjete i počneš formatirati disk,
pogledaj moj post od maloprije provjeri ima li smisla uopće prijelaz. Vidim pogledao si :-)
Formatiranje je postupak pripremanja čvrstog diska za upotrebu.
Dakle kad kupiš recimo novi disk, moraš ga formatirati (pripremiti) za upotrebu.
Što se tiče nove instalacije operacijskog sustava, formatiranje je obavezan postupak,
no kod tzv. nadogradnje se postupak formatiranja izbjegava kako bi se sačuvali podaci koji se nalaze na diskovima.