Funkcija u c++

poruka: 7
|
čitano: 1.554
|
moderatori: XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
neaktivan
Funkcija u c++

Ok, treba mi pomoc...

treba mi funkcija koja prima polje od x brojeva i parametar y,a funkcija treba vratit zbroj od brojeva iz tog danog polja koji su veci od parametra y! Evo funkcija koju sam ja napisao,nemojte se smijati,tek sam pocetnik :) puno hvala :D

double ZbrojVeciOd(vector<int> x, int y)
{
    int zbroj;
    for(int i=0;i<x.size; i++)
    {
       if (x[i]>y)
          cin>>x[i];
    zbroj+=x[i];
    }
    return zbroj;
}

0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
Re: Funkcija u c++
emileter kaže...

Ok, treba mi pomoc...

treba mi funkcija koja prima polje od x brojeva i parametar y,a funkcija treba vratit zbroj od brojeva iz tog danog polja koji su veci od parametra y! Evo funkcija koju sam ja napisao,nemojte se smijati,tek sam pocetnik :) puno hvala :D

{
    int zbroj;
    {
       if (x[i]>y)
          cin>>x[i];
    zbroj+=x[i];
    }
    return zbroj;
}

Ok. 2 problema. Kada kažeš polje, mora li to biti baš polje, ili može biti vektor. Vektor jest elegantan za korištenje ali profesor možda želi baš polje. Drugi problem je: zašto učitavaš vrijednosti sa tipkovnice? Ako vektor prije toga nije imao dodijeljene vrijednosti elementima, što onda ti točno ispituješ kada napišeš:

if (x[i] > y)

Koja je vrijednost x[i] u tom slučaju?

Zapravo sad sam primijetio i još jedan problem. Varijabla 'zbroj' nije inicijalizirana, a to znači da sadržaj varijable može biti bilo što, a ti dalje u petlji samo još nadodaješ na taj sadržaj. To ne može dobro ispasti. Postavi joj početnu vrijednost na nula.

To understand what recursion is, you must first understand recursion.
12 godina
neaktivan