Iphone development

poruka: 9
|
čitano: 2.775
|
moderatori: XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
neaktivan
Iphone development

Zanima me kako početi za developmentom za iphone i ipad.

Gledao sam malo po appleovim stranicama i vidim da imaju te programe za developere, ali se osnovni plaća nekih 100 dolara godišnje...

postoje li neke druge opcije i ima li neko iskustva s tim... što se dobije za tih 100 dolara... nisu neki novci i spreman sam platiti ako dobijem dobru podršku, upute i ostalo jer sam totalni početnik u tome

www.ionel-group.com
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
Iphone development

moras platiti taj program i onda imas pristup SDK-u (koji je besplatan, ali se placa ta "clanarina").

osim toga moras raditi na apple racunalu koristeci objective c programski jezik.

nakon odradene aplikacije saljes je appleu na testiranje i ako je sve OK onda ide u apple store.

i nitko ne garantira da ce je oni pustiti jer su jako jako rigorozni.

drugi nacin je "simulacija" na nacin da koristis tzv. hibridne aplikacije (HTML 5 + neki framework koji "simulira" osjecaj korisnika d aradi sa pravom objective c aplikacijom).

ali dobri framework opet nije besplatan....

sretno!

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
Iphone development

A znaš li slučajno da li je moguće raditi aplikacije samo za privatnu uporabu - interno u firmi npr?

www.ionel-group.com
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
Iphone development

da, ali mislim da je tada pretplata puno veća, mislim 1000$

Volim jabuke :)
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
RE: Iphone development
sasa kaže...

drugi nacin je "simulacija" na nacin da koristis tzv. hibridne aplikacije (HTML 5 + neki framework koji "simulira" osjecaj korisnika d aradi sa pravom objective c aplikacijom).

ali dobri framework opet nije besplatan....

sretno!

Ovo gore mi nije jasno.

17 godina
Iphone development

mozes ti sebi raditi aplikacije i za privatnu upotrebu, ali je pitanje kako?!