Miš za profesionalnog software developera

poruka: 7
|
čitano: 3.541
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan

Pozdrav, ljudi

Inače sam programer i došao sam na novo radno mjesto gdje su mi dali nekakav jeftini, korišteni miš.

Iako nisam razmažen namjeravam uzeti novi miš zbog ugodnijeg rada - ipak tu provodim minimalno 8h dnevno.

U Elipsa su mi preporučili Sharkoon Drakonia (http://www.sharkoon.com/?q=en/content/drakonia-black).

Molim vas preporuke za sljedeći tip miša:

• mora biti velik, obavezno - cijele dane visim na kompu, nekada i prekovremene, a imam velike šake pošto sam visok
  • treba biti kvalitetan - cijena ne mora biti niska
  • nisu mi bitne gaming performanse - kao što rekoh, namjena je za programiranje
  • bilo bi dobro da nije neka skromna verzija po pitanju funkcionalnosti (npr. ima back/forward button) - dakle, ne samo left/right click i scroll wheel

Hvala na pomoći

Mislim da bi ovo moglo biti zaniljivo svima koji žele kupiti kvalitetan miš za rad, a ne gaming.

Pozdrav

Moj PC  
0 1 hvala 0
15 godina
neaktivan

Logitech G700s, ergonomski oblik, pregršt tipki, bežićni  600kn

http://www.nabava.net/search.php?tp=0&q=g700s

Poruka je uređivana zadnji put pon 5.5.2014 22:35 (peroko).
Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
Re: Miš za profesionalnog software developera
Stay_On_These_roads kaže...

Pozdrav, ljudi

Inače sam programer i došao sam na novo radno mjesto gdje su mi dali nekakav jeftini, korišteni miš.

Iako nisam razmažen namjeravam uzeti novi miš zbog ugodnijeg rada - ipak tu provodim minimalno 8h dnevno.

U Elipsa su mi preporučili Sharkoon Drakonia (http://www.sharkoon.com/?q=en/content/drakonia-black).

Molim vas preporuke za sljedeći tip miša:

• mora biti velik, obavezno - cijele dane visim na kompu, nekada i prekovremene, a imam velike šake pošto sam visok
  • treba biti kvalitetan - cijena ne mora biti niska