League of Legends izdvojena tema

poruka: 48.759
|
čitano: 7.423.504
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: LoL Nickovi (da se ekipa lakše skupi)
16 godina
neaktivan
League Of Legends

ja imam 400 gameova i no leave, ako neko feeda ja se samo pocmem zaljetat na njihove kule i djelim free killove xD

0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
League Of Legends

Polako odustajem od LoL-a i pocinjem derat HoN.. iako slabo igram, mozda 1-2 matcha max. dnevno a nekad nijedan. 

Jednostavno je previse noobova i nemozes birat ljude s kojima ces igrat, tj. neznas uopce kakav im je k/d ratio i jesu li zesci fideri. Na HoN-u sve zivo vidis i posto sam pocetnik igram unofficial gameove di mi se ne racuna nista, a sama igra je 5x eksplozivnija i brza od LoL-a. I igra je stvarno imba jer imas likove koji te 2-shotaju na 7-8 lvl-u, a u HoN-u ne postoje itemi koji ti poboljsavaju dmg koji radis sa skillovima. Tj. postoji samo par heroja koji imaju takav skill, al opcenito nema AP-a neg intelligence.. I ima par epic likova koje bi stvarno trebali uvest u LoL jer mi je sve monotono.. Npr. ima lik kojem je E pasiv da ima pun k rangea, na 3 lvl-u tog skilla outrangea turret, w skill ima na max lvlu cini mi se 45% sanse za 40 vise dmg-a i ministun a ult je epic od 10 sec cd na ogromnoj daljini deala pun k dmg-a.. Puknes s ultom, malo autoattackova i dovrsis s ultom.

Uglavnom nisi puno item-dependant u HoN-u koliko si u LoL-u a sad mi livo AP rammus, tako da..

naravno jedan liver us*o sve kad smo pobjedivali a ako odem na ranked nadem jos vece nubove. Nemam zivaca za to, HoN sam manje-vise savladao jer igram sa 2 lika a ima ih jos xx koje nisam ni probao dok u LoL-u znam napamet sve heroje i skillove xD

Eto jedino ako neko oce premade da me spasi od livera. 

I HoN mi ne lagga dok mi LoL u zadnje vrijeme unistava gust igranja sa pustim laggovima i problemima sa LoL clientom.

toliko od mene :S