Otkud vama siromasnim studentima pare za PS4?! :)
Po čemu si zaključio da sam ja student?
Kazem uopsteno ,ne za tebe ! :)
Otkud vama siromasnim studentima pare za PS4?! :)
Po čemu si zaključio da sam ja student?
Kazem uopsteno ,ne za tebe ! :)
Aj da vas vidim FIFA masteri da mi neko napravi squad do 100k za PC
nismo mi ovdje fifa masteri nemoras odma da vrijedjas :) kakav tim oces englezi/hrvati/spanjolci/hibrid/njemci?
Ma brate najviše bih volio nekoliko verzija tih sastava, pa da vidim sta mi najbolje odgovara za 100k
Imal neko? :D
jedan igrac ne rusi rating
ja,jadan nema para da kupi zlatnog !
Aj da vas vidim FIFA masteri da mi neko napravi squad do 100k za PC
nismo mi ovdje fifa masteri nemoras odma da vrijedjas :) kakav tim oces englezi/hrvati/spanjolci/hibrid/njemci?
Ma brate najviše bih volio nekoliko verzija tih sastava, pa da vidim sta mi najbolje odgovara za 100k
Imal neko? :D
sastavljali smo timove prelistaj 50ak stranica unazad i vidjet ces ima raznih timova
Najnovije supacke fore !
Sad si ga stvarno pretjerao!
genius da mu ja budem na lijevom beku ti ga opet ne bi pobjedio :)
Provjeri, srebrni durm je skuplji od većine zlatnih lijevih boćnih tako da pucaš u prazno...
MAJSTORI CEREMONIJE :)
Najbolji tim koji sam koristio u Fifi15.
Sljedeći planovi: SIF Raketa, hero/tots Fekir, SIF Lacazette i TOTS Fabregas.
Neymar i Cuadrado, 5* skill, sve sam rekao s time. Lacazette mi je najdraži od prvog dana fife, odma sam ga u prvom gold paketiću izvukao i stvarno je bio čudo. Raketa je tu više manje zbog chema, kao i Fekir. Matić je životinja CDM, možda i bolji od Sissoka i Yaye (obojicu sam isprobao).
Alba najbolji lijevi bek, kao i Walker desni.
Kompany i Mangala visoki, čvrsti, mada i oni znaju imat svoje žute minute.
Lloris, najbolji, nema šta.
Otkad sam nabavio fifu igram sa ovakvom obranom tako da nez kakve su druge, ali mogao bi isprobati trio Sirigu-Luiz-Silva, mada mi je Lloris daleko najdraži golman do sada.