Euro Truck Simulator 2 izdvojena tema

poruka: 21.219
|
čitano: 8.163.506
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: ETS2 multy nickovi (da se ekipa lakše skupi)
13 godina
neaktivan
Euro Truck Simulator 2

Ovo za American truck, po meni bi bilo bolje da su ovo usavršili kako spada..

Počevši od same fizike igre, do nekakvih gluposti, te naravno optimiziranja igre tako da se mogu napraviti veći gradovi..

Što se tiče same mape, "zaposlio" bih recimo ekipu koja je napravila Skandinaviju, neka rade za SCS mape, jer dečki su stvarno pre dobro napravili onu mapu, a sam SCS programerski tim neka se bavi igrom (gameplayom)

Moj PC  
2 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
Euro Truck Simulator 2

kolega vrinho jesi opisao si mi i dao savjet kako da to napravim ali meni to nece...

nekuzim zasto ali nece,istina nisam neki znalac oko programa izmjene takvih stvari  i brljanja po postavkama igara ali nece

kad pocne ulaziti stane i vrti i nikako mislio sam te pitait jednu vece da mi pteko TW to rijesis ako ti nije problem tamo iza utorka

0 0 hvala 0
13 godina
Euro Truck Simulator 2

Evo prave igre za sve ove što im je ograničenje 90 km/h premalo. Imate je i na {#} .

http://www.gameformulatruck.com/en/

Moj PC  
2 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
Euro Truck Simulator 2

Moze mi tko objasnit sta je retarder

Ride or die!

0 0 hvala 0
13 godina
Re: Euro Truck Simulator 2
Fila007 kaže...

Moze mi tko objasnit sta je retarder

Najkrace receno to je dodatna oprema u kamionu koja sluzi za usporavanje istog. E sad ako te bas zanima detaljno, kolega royalhero je opisao sta je i cemu sluzi: 

http://www.bug.hr/forum/topic/pc-igre/euro-truck-simulator-2/96813.aspx?page=43  

13 godina
neaktivan
Euro Truck Simulator 2
Pozdrav.S obzirom da sam nov u ovoj igri trebao bih jednu preporuku.Koji bi modove po vama trebao instalirat pod OBAVEZNO.ako mogu linkovi super,ma igri je zadnji update
Moj PC  
1 0 hvala 0