Što se događa s našim društvom?

poruka: 62.958
|
čitano: 9.299.485
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
neaktivan
Re: Što se događa s našim društvom?
M_dipl. kaže...

Evo jedan dobar (opsežan i ne-teorijski, čisto konkretno) članak koji ti to vrlo zorno predočuje.

Odlican je clanak! I slazem se s tim clankom u potpunosti.

Ali ne slazem se s tvojim razlaganjem zasto cijena skolarine raste, nimalo. U Montrealu se nalazi popularno privatno sveuciliste McGill (izmedju ostalog, Wilson iz Dr. Housea je studirao na McGillu :-D), i vidim kakve aute voze profesori. Takodjer, poznajem neke ljude koji su zavrsili McGill i znam kakvu dozu pompe i praznog ponosa imaju jer su zavrsili "elitno" sveuciliste, a znanje im je manjkavo (tocno kao sto clanak kaze).

Cuo sam i price profesora koji odlaze na druga sveucilista jer im nude vece kolicine novca. Uostalom, Ken Perlin, otac Perlin funkcije mlati masne novce na svojim patentima i na placi sveucilista na kojem radi. Kad nam je jednom prilikom u Funcomu dosao odrzati predavanje, mi smo bili sve sretni da ce nam pricati o proceduralnoj tehnologiji.... kad ono, predavanje od sat vremena je bila promocija za tech koji prodaje u partnerstvu sa jos jednom kompanijom. Jadno.

Tebi se najiskrenije divim ako stvarno budes zivio svoj ideal (tj. zivio na financijskom minimumu), no ti si rijetkost kakva se stvarno ne srece svagdje. Ja priznajem da bi radije spalio novce koje imam viska, nego ih podijelio nekom tipicnom piratu-robinhoodu na forumu koji laje i busa se u prsa, ili nekom ultra nacionalistu, ili nekom ultra vjerniku, ili ultra ateistu, ili ultra bilo sta...