Inženjeri uvijek pronalaze riješenja za probleme
Probleme za rješenja, rekao bih :)
Inženjeri uvijek pronalaze riješenja za probleme
I to, kad im je dosadno.
I to, kad im je dosadno.
Onda ti je često dosadno :)
Dobra vecer
Onda ti je često dosadno :)
Meni nikad nije dosadno. I kad mi je dosadno, nije mi dosadno.
EDIT: Vidim da se i darkererica uključila u pomaganje.
Ja sam ti inženjer i moje zvanje je nespojivo s politikom. Inženjeri uvijek pronalaze riješenja za probleme, političari ne.
da samo prije pronalaska isti problem duplo zakompliciraju 
EDIT: ja sam uvijek tu da pomognem...samo što moja pomoć najčešće liči tvom potpisu 
da samo prije pronalaska isti problem duplo zakompliciraju 
EDIT: ja sam uvijek tu da pomognem...samo što moja pomoć najčešće liči tvom potpisu 
Ne kužim o čemu ti pričaš. IIli ima rješenja ili ga nema, to što pojedinci/pojedinke ne mogu pratiti složenu operaciju i tok misli, tijekom rješavanja problema, to nije problem jednog inženjera.
Daj se onda malo više potrudi u onoj temi s kumom.
Ne kužim o čemu ti pričaš. IIli ima rješenja ili ga nema, to što pojedinci/pojedinke ne mogu pratiti složenu operaciju i tok misli, tijekom rješavanja problema, to nije problem jednog inženjera.
Daj se onda malo više potrudi u onoj temi s kumom.
Da vi ste jadni samo totalno neshvaćeni 
Šta da se više potrudim? Da mu napišem i najoptimalnije poze i akcije za upoznavanje kume? 
Da vi ste jadni samo totalno neshvaćeni 
Šta da se više potrudim? Da mu napišem i najoptimalnije poze i akcije za upoznavanje kume? 
Kako ne kužiš da njega muči to kako ju nagovoriti na .... a sve si nekako mislim da mu ni predigra nije jača strana. Daj koji konstruktivni savjet.
Kako ne kužiš da njega muči to kako ju nagovoriti na .... a sve si nekako mislim da mu ni predigra nije jača strana. Daj koji konstruktivni savjet.
Njega više muči njezin stari nego to, koliko ga je trta sumnjam da će do predigre doć. 
Nisam upoznata s potrebom nagovaranja...nisam još nikog trebala nagovarat