Gitare i sve vezano uz njih izdvojena tema

poruka: 4.970
|
čitano: 1.006.565
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
Re: Gitare i sve vezano uz njih
Mate-Kralj kaže...

Bok ljudi htio bih kupiti gitaru,al kao početnik ne znam koju vrsta gitare je najbolja za početnike,električne ili obične?

Čuo sam da su za početnike najbolje obične gitare,bez ikakve električne energije...Pa onda koja bih bila najbolja za mene:klasična,akustična,elektro-akustična i ostale?

Unaprijed Hvala!

Nijedna vrsta gitare nije najbolja.

Uzmi onu vrstu koju zelis svirati, jer ako npr. slusas metal, neces uzeti akusticnu, nego elektricnu.

Samo uzmi u obzir da su elekticne skuplje od obicnih(+ pojacalo).

I don't ask why people lie, I just assume they all do. // InGame: hExX
Poruka je uređivana zadnji put sub 3.12.2011 9:17 (rocker55555).
17 godina
Gitare i sve vezano uz njih

Crybaby 535Q ili standardni Crybaby GCB95 ?

When the power of love overcomes the love of power the world will know peace. Music is my religion.
16 godina
neaktivan
Xbox360 Modder kaže...

Ako imas malo vise love, idi na 95Q... ima sve dodatne opcije kao i 535Q ali radi na oprugu, tako da ne moras 'kliknuti' za upaliti/ugasiti wah.

But I, being dead, am nothing, not even my dreams... I've spread my ashes under your feet, tread as you wish, for you tread on nothing.
15 godina
odjavljen
Xbox360 Modder kaže...

Mislim da ovaj prvi ima previše beskorisnih opcija....

Ja sam za ono - više sviranja, manje vrćenja gumbića :)

17 godina
Deus ex machina kaže...
Xbox360 Modder kaže...

Ako imas malo vise love, idi na 95Q... ima sve dodatne opcije kao i 535Q ali radi na oprugu, tako da ne moras 'kliknuti' za upaliti/ugasiti wah.

Pa taj 95Q mi se najviše sviđa zbog te opruge, znači da se pedala sama vraća u početni položaj.

Jedino se bojim da se ta opruga ne olabavi.

Jakovp kaže...
Xbox360 Modder kaže...

Mislim da ovaj prvi ima previše beskorisnih opcija....