zašto kad se stisne par tipki, tipkovnica se blokira, i ne prizna stiskanje tih tipki?
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
kupi novu tipkovnicu
kupi novu tipkovnicu
kupi novu tipkovnicu

ne, stvarno...
jel to ovisi o tipkovnici, ili šta...
jer sa svakom tipkovnicom koji kupim, ako stisnem određene 2-3 tipke, zacvili, te neće da prizna naredbu...
Ok, problem može biti hardverske a može biti i softverske prirode. Što se mene tiče ja nisam neki teški hardveraš, više sam softveraš, programer pa idemo redom.
Kada se pritisne tipka na tipkovnici zatvori se strujni krug i time nastane signal koji putuje do jednostavnog procesora. Taj procesor gleda koja je kombinacija tipaka pritisnuta i na taj način generira znakove koje šalje računalu. Npr. ako si pritisnuo Shift+a onda ćeš dobit veliko A. Ako istovremeno držiš više tipaka onda taj procesor koji intepretira signale možda ne zna što bi s tom kombinacijom tipaka (previše signala odjednom) pa javlja nešto nespecificirano računalu.
Možda je softverske prirode. Npr. svaki programer može saznat koje je tipke korisnik pritisnuo. Npr, kada ti pritisneš recimo slovo a na tipkovnici programer dobije u svoj program poruku koja govori da je netko pritisnuo tipku a. Kada ti pustiš tipku program dobiva poruku da je korisnik pustio tipku. Na temelju tih podataka program reagira ovisno o tome koja mu je namjena. Moguće je da sam program ili dio windowsa ne dozvoljava više od toliko gumbi ili određene kombinacije istih i onda javlja grešku. Npr. kada igraš neke igrice sigurno držiš više od nekoliko gumbi i sve funkcionira normalno, odaziv je advekatan za svaki gumb. Kada pišeš u notepadu kada držiš pritisnuto više gumbi ispisivat će ti ti se svi a nakon toga će se dalje nastavit ispisivat samo jedan. To pak ovisi o samom programu i onom koji je to isprogramirao.
Ja ipak mislim da je krivnja za tvoj problem u samoj tipkovnici ili negdje duboko u windowsima.
možda je u tipkovnici jer imam najjeftiniji model...