Ponovnim pokretanjem telefona opet sve radi normalno.
Zna li netko o čemu se radi?
identičan problem na bonbon. mwakious rom. kad skuzim da net prestao raditi 2g ili 3g, restartam ga. nisam nasao uzrok ni rješenje.
stavi custom rom ako i dalje bude isto prodaj ga, ja sam imao isti problem kod HTC Sensationa.
Pozdrav svima
Prije svega, unaprijed se ispričavam što ću postaviti pitanje od kojeg će vam se dići kosa na glavi. Čitao sam i sve mi je zbrkano, a kako sam početnik na androidu, zanima me kako odraditi unlock i root na mome mobitelu, te koji custom rom preporučujete?
HTC Evo 3d X515m
Android inačica: 4.0.3
HTC Sense inačica: 3.6
Broj softvera: 3.28.401.1
Bilo kakav koristan link će dobro doći, unaprijed zahvaljujem
Odes na stranicu HTCdev izaberes unlock bootloadera i slijedis upute..nemoze biti lakse.
kada to odradis ostalo ce ti biti jos jednostavnije a to je flashanje custom recoverya. uglavnom kada odradis unlock javi se pa ti kazem sta dalje.
A da li gubim garanciju u tom slučaju i mogu li vratiti na tvorničke postavke u slučaju da ga nosim na servis? Zanima me jer imam još godinu i pol garancije:)
A da budem iskren, funkciju 3d kamere sam koristio samo prvih par mjeseci, tako da ako mi se svidi tah rom, vjerojatno neće taj nedostatak predstavljati problem
Extra. Sutra kad se ustanem bacam se na "posao", hvala na odgovorima
instalacijom aplikacije Network reset.
Kolegi bi trebao dekodirati HTC EVO 3D,inace na Vipoj mrezi,garanciju nema tako da nista ne znaci ako se primijeti,svoj Samsuns GT I5505 sam prosle godine uspjesno dekodirao preko nekih .img fileova i hex editora,jel moguce kako EVO 3D,da ne mora placati ?
može pomoć...htio bih vratit original kernel i rom na svoj evo ali sam zaboravio koji mi je cid bio original..zapisao sam negdje i sad nemrem to nać..da li su svi telefoni kuljeni u tele 2 imali isti cid i koji je ??
nitko ništa