Kako utišati napajanje?

poruka: 7
|
čitano: 6.344
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
neaktivan
Kako utišati napajanje?

Imam Fortron Blue Storm 500W. Uvjerljivo je najbučnija komponenta u kompu i želio bih je utišati. Da li je to uopće moguće, ako je, kako? Molio bih neko dobro objašnjenje jer sam prilični laik ako treba otvoriti i nešto lemiti unutra preko nečeg. Nacrt bi bio u tom slučaju najbolje objašnjenje Šutim

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
RE: Kako utišati napajanje?

budimo realni, na to si trebo prije mislit... al nije bed. ja sam na svom napajanju zamijenio ventilator (bez veze - znam Neodlučan), stavio sam 80-mm sa plavom led-icom. brijem da to mozes i ti sa svojim. otvori napajanje, kupi/nabavi tisi ventilator i stavi ga unutra...

17 godina
neaktivan

Buka je zato jer se ventilator brzo vrti, a k tome i ne spada u tiše primjerke.

OK, to si i sam znao. No, gore ti je već dobro odgovoreno da promjeniš ventilator.

Izvadi napajanje iz kućišta (to valjda znaš), dobro ga promotri sa svih strana i vidjet ćeš

kako se otvara. Makneš stari ventilator i staviš novi.

Moguće je da ventilator u napajanju bude direktno spojen na svoj izvor struje, a ne kao

na MB sa 3 ili 4-pinskim konektorom. Tada treba i malo lemljenja.

Želim ti samo skrenuti pažnju da buka nije slučajna. Naime moraš voditi računa o temeraturi

napajanja, odnosno o količini zraka koju će ti ventilator ispuhivati van.

Naime napajanje se dosta grije i dobro je kad se i dobro hladi, naročito sada kad dolaze topliji dani.

Pozdrav

17 godina
neaktivan
Kako utišati napajanje?

Ako ima mjesta u napajanju, uzmi ubodnu pilu ili dremel i napravi otvor za 12cm vent. Kupis neki tihi vent i zalemis ga na pcb od napajanja.

0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
sodom kaže...

Ako ima mjesta u napajanju, uzmi ubodnu pilu ili dremel i napravi otvor za 12cm vent. Kupis neki tihi vent i zalemis ga na pcb od napajanja.