Naviknimo se na iPad

poruka: 97
|
čitano: 25.817
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Naviknimo se na iPad".
16 godina
neaktivan
RE: Naviknimo se na iPad
MrBlc kaže...

@hoover

Priznajem, volim čačkati, ali to ne znaći da sam "studentarija s viskom vremena i manjkom novaca", jer baš nemam vremena.

Kažeš kao da je to loša stvar.

18 godina
artfull kaže...

Tako nekako ... iPad je kompjuter, samo hassle free i zero setup konfiguracija.

ROFL!!!!

AHAHAHA!

Hassle free, skoro sam pao sa stolca! xD

Zero setup! xD

Al da bi uredaj bio funkcionalan (iPhone, iPad) trebas ga prvo jailbrake-ati i onda naci desetak odgovarajucih programa i instalirati ih.

Kada zelite prebaciti dokument sa ili na uredaj, morate prvo instalirati iTunes na PC sa kojeg ili na kojeg prebacijete dokument.

Jesam li spomenuo da iPad nema USB?

xD

- Psiho246
18 godina
neaktivan

Zar je tako teško reći, "Nema USB! Je***ga! Mogli su staviti, al što je, tu je!"

Faith is only fiction.
17 godina
odjavljen
Xanzzu kaže...

Tako je hoover to predstavio.

artfull kaže...

jailbrejkat će ga jedino tko želi piratski soft i slično.

Ne mora značiti da želi pirateriju. Možda samo želi koristiti opciju koje je Apple onemogučio samo zbog svoje restriktivne politike. Nedostatak USB-a prilično ograničava mogučnost korištenja iPad-a bez računala (za osobe koje žele net, ali im klasično računalo nije potrebno) i veliki je nedostatk (u drugoj temi sam ti naveo primjere u kojima ograničava praktičnost općenito i korisniku koji ima računalo).

TD nisi dobio zbog razilaženja u mišljenju, već zbog nekulture i vrijeđanja sugovornika.

D4RKL1NG kaže...

Zar je tako teško reći, "Nema USB! Je***ga! Mogli su staviti, al što je, tu je!"

Očito je lakše vrijeđati sugovornika, nego tako nešto reći.

U životu ne postoje pobjednici, samo preživjeli.
18 godina
neaktivan
MrBlc kaže...
Xanzzu kaže...

Tako je hoover to predstavio.