Hvala vam decki puno, a sad jesam u toj fazi troskaranja, ali pokusat cu ostati prizemljen, vise me interesuje savladavanje te "audio" tehnike, jos se nisam bavio s tim, a usput zelim da napravim nesto sto ce stvarati jak BAS :) !!
KEF Reference 203/2 (stajali me citavo bogatstvo)
Pojacalo: Sony TA-FA777ES....staro ,ocena 4 - :)
CD Playeri:
Rotel RCD-06 (precenjeno skup i ruzan ko mrak,ali daje odlican zvuk) Sony CD-X779ES (lep,skup,zvuk odlican i odlicna ergonmija)
Tuner:Denon TU 1500RD
KEF Reference 203/2 (stajali me citavo bogatstvo)
Pojacalo: Sony TA-FA777ES....staro ,ocena 4 - :)
CD Playeri:
Rotel RCD-06 (precenjeno skup i ruzan ko mrak,ali daje odlican zvuk) Sony CD-X779ES (lep,skup,zvuk odlican i odlicna ergonmija)
Tuner:Denon TU 1500RD
Oke, impresioniran sam koliko vi ljudi znate o audio opremi. Ja sam samo pocetnik koji voli da slusa rap i rnb, hiphop u biti, pa sam se pitao sta biste mi preporucili za kupovinu? Mislim da bih poceo sa dvije kutije od po 250 w a vi kazite koje marke i kakvo pojacalo...poz i hvala unaprijed:D
Oke, impresioniran sam koliko vi ljudi znate o audio opremi. Ja sam samo pocetnik koji voli da slusa rap i rnb, hiphop u biti, pa sam se pitao sta biste mi preporucili za kupovinu? Mislim da bih poceo sa dvije kutije od po 250 w a vi kazite koje marke i kakvo pojacalo...poz i hvala unaprijed:D
Thanks.kapiram da bi trebalo kupit neki od onkyo receivera, recimo onkyo tx sr 576, al ne znam koji sistem bih kupio onda...sto se tice novca... pa kupujem nesto sto ce trajat, tako da bih izdvojio do 1000 eura, mislim da bi bilo previse izdvajat vise.
Mada moram piznat da se tek sada susrecem sa receiverima, tako da ne znam stvarno njihovu svrhu? P.S. ocjecam se nevjerojatno glupo dok postavljam ova pitanja.
Nesto mi nije jasno... mogu li dvije kutije za koje je potrebno pojacalo 200w, i subwoofer za koji je potrebno pojacalo od 1000w, spojiti u jedan sistem?
Vidim da ti CD format bas i nije najdrazi